مومنی: مجیدی تفکر جدیدی در فوتبال ایجاد کرد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تفکر جدیدی در فوتبال ایجاد کرد که تیمی بدون شکست می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد مومنی، درباره ادامه شکست ناپذیری استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: برنامه باشگاه از لحاظ مدیریتی و فنی کسب عنوان قهرمامی بود، موضوعی که خیلی‌ها در روزهای آغازین به آن شک داشتند. استقلال با 10 گل خورده صاحب بهترین خط دفاع است و یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد. این موضوع نشان دهنده برنامه‌ریزی درست کادرفنی، تلاش بازیکنان و همچنین حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه بوده است. بازیکنان از این حمایت‌ها بی‌نصیب نبودند و توانستند با آرامش در زمین کارشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

رشیدی: استقلالی‌ها انگیزه بالایی نداشتند

وی افزود: مصطفی آجورلو در رأس مدیریت باشگاه درس آموزنده‌ای به جامعه فوتبال داد، اینکه مدیریت کنیم، ایده داشته باشیم و درآمدزایی کنیم تا دست‌مان به سوی کسی دراز نشود. باید طرح و ایده برای باشگاهداری داشته باشیم تا روی پای خودمان بایستیم. آجورلو با کار خلاقانه افراد را با فکر کنار خودش قرار داد. در مستطیل سبز هم، فرهاد مجیدی و همکارانش نقش بسزایی در موفقیت استقلال داشتند و حتماً برای دو هفته پایانی و ادامه شکست ناپذیری برنامه دارند. مجیدی ایده نویی در فوتبال مطرح کرد و آن هم این تیمی بدون باخت می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

مومنی در خصوص تنش ایجاد شده بین حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و معاون ارتباطات این باشگاه در رابطه با مطلب منتشر شده در خصوص برنامه فوتبال برتر، گفت: ما یک نفر بیشتر سخنگو نداریم و آن هم فرشید سمیعی است. هر نوع نظر و ایده باشگاه از سوی ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در واکنش به نام‌های مطرح شده برای پیوستن به استقلال گفت: طبیعی است پس از صدرنشینی و قهرمانی چنین صحبت‌هایی مطرح شود. مجیدی سرمربی استقلال است و اظهارنظر دیگران مهم نیست. در مورد بحث بازیکن، سرمربی تیم دستور می‌دهد تا بر اساس نظرات او بازیکنان جذب شود. به طور حتم، مجیدی نظراتش را درباره وضعیت جذب بازیکن به مدیریت انتقال داده و باشگاه نیز بر اساس دستور سرمربی با بازیکنان صحبت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1141488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =