النخاله: اجازه یهودی‌سازی قدس را نمی‌دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه مقاومت رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند، گفت: اجازه یهودی‌سازی قدس را نخواهیم داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه یکپارچه‌سازی جبهه‌های مبارزاتی علیه دشمن صهیونیستی اکنون امری ضروری است، گفت: نباید اجازه دهیم که رژیم اشغالگر یکی از جبهه‌ها را محاصره کند و به‌تنهایی مورد حمله و تجاوز قرار دهد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زیاد النخاله در اظهاراتی در همایش ملی جنبش حماس در اولین سالروز نبرد سیف القدس اظهار داشت که تنها مقاومت است که دشمن صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در یورش اسرائیلی‌ها

النخاله افزود که وحدت ملت فلسطین در تمامی مناطق برای حمایت از مقاومت و تداوم آن امری ضروری است و مبارزه علیه دشمن و مقاومت در برابر آن در سرتاسر فلسطین، باید مورد اهتمام همه باشد و تا جایی که امکان دارد روحیه مبارزاتی فلسطینیان باید تقویت شود.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی سعی دارد از شرایط نابسامان اقتصادی ملت فلسطین به‌نفع خود بهره‌برداری کند و ما باید با ایجاد راه‌حل‌هایی عملی، مانع از این کار شویم تا دشمن نتواند ما را تحت فشار قرار دهد.

النخاله تأکید کرد: قدس پایتخت ابدی ماست و مسجد الاقصی قبله‌گاه جهاد و مبارزات ما و تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی آن را نخواهیم داد حتی اگر هر روز با دشمن وارد جنگ شویم.

وی اضافه کرد: وحدت جریان‌های مقاومت در منطقه امری ضروری است و تحت هیچ شرایطی نباید این مسئله را دست‌کم گرفت و باید با تمام توان در جهت تقویت محور قدس گام برداشت تا بالاخره به‌یاری خداوند پیروز شویم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد که نبرد سیف القدس نقطه تحولی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =