دولت برای رفع مشکلات اجرایی قانون حذف ارز ترجیحی تلاش می‌کند

معاون پارلمانی دولت گفت: تمام ارکان دولت در خدمت تعادل بخشی به روند اجرای قانون مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌هاست و امیدواریم مردم به زودی از مزایای این قانون بهره‌مند شوند.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه دولت در اجرای قانون هوشمند کردن ارز ترجیحی با تمام توان تلاش دارد ابهامات و سؤالات مردم را برطرف کند.

وی افزود: تمام ارکان دولت در خدمت تعادل بخشی به روند اجرای قانون هستند و امیدواریم به زودی جریان روان به زندگی بازار بازگردد و مردم از مزایای اجرای این قانون بهره مند شوند.

معاون پارلمانی دولت با بیان اینکه خانواده‌ها برای رفع ابهام‌های خود فقط با شماره‌های اعلام شده از سوی وزارت تعاون در تماس باشند، خاطرنشان کرد: در جلساتی که با نمایندگان مجلس داشتیم بخشی از مسائل در اجرای قانون را بررسی و برخی مشکلات موجود را احصا کردیم.

بیشتر بخوانید:

اصلاحات اقتصادی رأس برنامه‌های خارجی و داخلی دولت است

حسینی بیان کرد: صدای مردم را توسط نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی دریافت می‌کنیم و مشکلات را به دولت منتقل کرده و برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی برنامه خواهیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با توجه به ارائه گزارشی از وضعیت بازار پس از اجرای برنامه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با توجه به اهمیت نظارت بر بازار در اجرای صحیح این طرح تأکید کرد: مبنای اصلی دولت اجرای قانون توأم با عادلانه کردن یارانه‌ها و جلوگیری از وارد آمدن فشار به سفره خانوارهاست و لازمه تحقق این هدف تثبیت قیمت‌هاست.

رئیس جمهور تأکید کرد: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و اتحادیه‌های صنفی باید بر روند و فرایند قیمت‌گذاری‌ها نظارت داشته و از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری و قیمت عادلانه را بر اساس مؤلفه‌های موثر در قیمت تمام شده و سود منصفانه فروشندگان اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر: 1141529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =