تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان به ۳ خرداد موکول شد!!

کمیسیون امور عمومی و سرمایه انسانی هیات دولت مورخ امروز تشکیل جلسه داد. آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان تا معیار ۲ قسمت الف ماده ۴ مورد وفاق اعضا قرارگرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کمیسیون امور عمومی و سرمایه انسانی هیات دولت مورخ امروز تشکیل جلسه داد. آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان تا معیار ۲ قسمت الف ماده ۴ مورد وفاق اعضا قرارگرفت.

نمایندگان دستگاه ها با استقرار رتبه بندی معلمان  به شرط تعیین بودجه موافقت ضمنی نمودند و طرح آن در جلسه هیات وزیران به نظر نهایی سازمان برنامه و بودجه موکول شود.

بیشتر بخوانید:

کوچکی نژاد: رتبه بندی معلمان مطابق قانون اجرا شود

 علی احمدی معاون سازمان برنامه و بودجه اختصاص مبلغ ۱۳ همت برای سال ۱۴۰۱ را بودجه کلی مطرح کرد و عنوان نمود پاداش بازنشستگان در ذیل همین بودجه تعریف شده است و مجلس محترم  هزینه کرد بودجه رتبه بندی را با ۱۱ مورد دیگه پیش بینی نموده است و  رفع این مشکل نیاز به کسب تکلیف دارد.
ایشان یادآور شد، مانند سایر مسئولان، دغدغه رتبه بندی را داریم و به معلمان قول می دهم موضوع رتبه‌بندی به عنوان کسی که وزیر آموزش و پرورش بودم اولویت من نیز می باشد.

در پایان قرار شد پس از کسب تکلیف گردش خزانه، جلسه ای در روز  سوم خرداد منعقد و جداول ارتقا رتبه بندی معلمان مورد تصویب قرار گیرد.

در این جلسه، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در شروع فرآیند رتبه بندی و  درخواست مدارک از معلمان در برخی نواحی تهران ، این کار را عدم توجه به جلسات کمیسیون عمومی و  هیات وزیران دانست و خواستار شفاف سازی دقیق معیارهای عمومی، حرفه ای و تخصصی معلمان برای تسریع فرآیند رتبه بندی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      بشرط تامین بودجه؟؟!!
    • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      هیچ دیواری کوتاهتر از دیوار معلمان نیست.