سهراب پاکزاد را بیشتر بشناسید

سهراب پاکزاد هنرمند و خواننده دهه شصتی ایرانی است که فعالیت هایی در حرفه مدلینگ و تبلیغات هم داشته است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سهراب پاکزاد هنرمند و خواننده دهه شصتی ایرانی است که فعالیت هایی در حرفه مدلینگ و تبلیغات هم داشته است. در ادامه جهت آشنایی کامل با بیوگرافی و حواشی این هنرمند همراه ما باشید. 

بیشتر بخوانید:

علی شادمان را بیشتر بشناسید

سهراب پاکزاد کیست؟

سهراب پاکزاد متولد چهاردهم فروردین ۱۳۶۰ در تهران است و اطلاعات زیادی از دوران کودکی و نوجوانی او در دسترس نیست؛ فعالیت های هنری اش را از ۲۰ سالگی آغاز کرده و در جوانی مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را از دانشگاه علم و صنعت کسب کرده است. پاکزاد در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی و مدلینگ فعالیت می کند. مدت بسیاری در فرمانیه تهران سکونت داشته است و دهه هاست که به کارهای هنری مشغول است.

ازدواج و همسر سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. آنطور که شبکه های اجتماعی این هنرمند مشخص است علاقه ای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی از زندگی اش ندارد و ترجیح می دهد صفحات خود را برای معرفی آثاری که تولید کرده است استفاده کند.

فعالیت های هنری سهراب پاکزاد

همانطور که اشاره شد پاکزاد از ۲۰ سالگی یعنی دهه ۱۳۸۰ شروع به یادگیری هنر کرده است. او ابتدا به تمرین گیتا بدون استاد پرداخت اما پس از چند سال به کلاس های استاد فیض الله مداح پیوست؛ حضور او در این مکان باعث آشنایی با امیر طبری شد و پس از مدت کوتاهی آهنگ سازی و ترانه سرایی را شروع کرد. این فعالیت های قدم های ابتدایی او حساب می شوند که طی آن در کلاس های سلفژ هومن جاوید نیز شرکت کرده است.

اولین اثر حرفه ای که از او منتشر شد قطعه ای به نام زیر بارون بود که در سال ۱۳۸۵ آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی آن را انجام داد. تنظیم این آهنگ نیز به سبک هاوس بود که همراه با ترانه ای فارسی اجرا می شد. 

چند سال بعد در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۸۸ آلبوم زیر بارون با هشت قطعه منتشر شد که مجوز جمهوری اسلامی ایران را هم داشت که موجب شد پرفروش ترین آلبوم همان سال شود. سومین آهنگ از این آلبوم را می توان محبوب ترین ترک این مجموعه دانست چرا که آهنگ این چه حسیه در سطح جهانی پرطرفدار شده و مورد توجه بسیاری از ملیت های مختلف قرار گرفت.

در همین سال و اواخر ۱۳۸۸ سالن اریکه ایرانیان میبزان اولین کنسرت سهراب پاکزاد بود که نوازندگی آن را محمدرضا گلزار به عهده داشت. در طول این اجرا خوانندگان سرشناسی چون مازیار فلاحی و بابک جهانبخش، سهراب پاکزاد را همراهی کردند. 

اولین کنسرت مستقل او نیز در ۲۶ آبان سال بعدی یعنی ۱۳۸۹ در سالن برج میلاد برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سارا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      0 1
      سهراب پسر فوق العاده ای است ومن واقعا دوستش دارم وباعث افتخار کسی که دلم رادادم بهت سارا .