راهکارهایی برای دیدن استوری‌های اینستاگرام به صورت ناشناس

استوری های اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهند تا برنامه و فعالیت فعلی خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند و صاحبان استوری‌ها نیز می‌توانند افرادی که از استوری‌هایشان دیدن کرده‌اند را مشاهده کنند.

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، استوری های اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهند تا برنامه و فعالیت فعلی خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند و صاحبان استوری‌ها نیز می‌توانند افرادی که از استوری‌هایشان دیدن کرده‌اند را مشاهده کنند. اگر می‌توانید استوری‌های اینستاگرامی شخصی را مشاهده کنید این بدان معناست که با دیده شدن عکس‌هایشان توسط شما مشکلی ندارند. با این حال شما بعضی وقت‌ها ممکن است دوست نداشته باشید که به هر دلیل نامتان در لیست افرادی که استوری‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کرده‌اند، درج شود. در این صورت، در ادامه ما چند روش کاربردی و موثر را برای این‌که بتوانید استوری‌های اینستاگرام را به صورت ناشناس مشاهده کنید برایتان تهیه کرده‌ایم. پس با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

چگونه می‌توان فهمید چند نفر از یک حساب شخصی واتساپ استفاده می‌کنند؟

استوری‌های برتر از قبل لود شده‌اند تا به کاربران این امکان داده شود تا بلافاصله بعد از باز کردن اینستاگرام این استوری ها را مشاهده کنند. برای این‌که بتوانید استوری‌های یک کاربر خاص را از قبل لود کنید می‌توانید پروفایلشان را باز کرده و چند ثانیه صبر کنید.

در قدم بعدی باید گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و سپس روی پروفایل‌ آن‌ها کلیک کنید تا استوری فرد مورد نظر برایتان پخش شود. بدون هیچگونه اتصالی به اینترنت می‌توانید استوری‌ها را مشاهده کرده و نام شما در لیست افرادی که استوری‌ها را نگاه کرده‌اند قرار نگیرد. توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از وصل شدن گوشی شما به اینترنت ممکن است نام کسانی که استوری را مشاهده کرده‌اند آپدیت شده و آی‌دی شما نیز در این لیست قرار بگیرد.

احتمال دیگری که وجود دارد این است که ارتباط بین استوری و اینترنت کاملاً قطع شده و تمامی استوری‌ها را نمی‌توانید مشاهده کنید. همچنین، ممکن است اینستاگرام قادر به از قبل لود کردن تمامی استوری ها نباشد؛ این اتفاق معمولاً زمانی که فرد مورد نظرتان بیش از یک استوری آپلود کرده باشد، مرسوم خواهد بود.

یکی دیگر از روش‌های موثر و پرطرفدار برای مشاهده استوری های اینستاگرام به صورت ناشناس این است که از یک اکانت دیگر استفاده کرده و از استوری‌ها اسکرین شات تهیه کنید. اگر کاربر مورد نظر اکانت دیگرتان را تشخیص ندهد، نمی‌تواند بفهمد که شما استوری او را مشاهده کرده‌اید.

توجه داشته باشید که این روش تنها برای اکانت‌های پابلیک کاربردی خواهد بود؛ با این حال اگر فرد مورد نظرتان اکانت پرایوت یا خصوصی دارد می‌توانید ابتدا او را فالو کنید تا بتوانید به استوری‌هایش دسترسی پیدا کنید.

استوری‌ها در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی در سال‌های گذشته از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند و به لطف این محبوبیت نیز اپلیکیشن‌های سوم شخص زیادی امکان مشاهده استوری های اینستاگرام به صورت ناشناس را برای کاربران فراهم کرده‌اند. این برنامه‌ها با دسترسی به حساب اینستاگرامی شما (که البته می‌تواند خطر تهدیدات امنیتی را نیز به دنبال داشته باشد)، بدون این‌که نام شما در لیست مشاهده کننده‌ها قرار گیرد، دیدن استوری های اکانت‌های مختلف را ممکن می‌کنند.

دو مورد از اپلیکیشن‌های محبوبی که در این زمینه فعالیت می‌کنند عبارتند از:

اپ BlindStory برای کاربران گوشی‌های اندروید و آی‌اواس (رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای)
اپ Insta Story Stalker برای کاربران گوشی‌های اندروید (رایگان با قابلیت پرداخت درون شبکه‌ای)
با استفاده از این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید استوری اکانت‌های عمومی را به صورت کاملاً مخفیانه و ناشناس مشاهده کنید. اکثر این اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندرویدی کاملاً رایگان بوده اما برای گوشی‌های آیفون غالباً دارای پرداخت درون برنامه‌ای هستند. همچنین با استفاده از این برنامه‌ها به شما امکان دانلود و مشاهده استوری های اینستاگرام به صورت ناشناس داده می‌شود که برخی از ورژن‌ها قابلیت دانلود عکس پروفایل را نیز دارند.

استوری های اینستاگرام را به صورت ناشناس ببینید

قابلیت استوری گذاشتن در اینستاگرام در سال‌های اخیر بسیار جنجالی و پرطرفدار بوده و به کاربران این شبکه اجتماعی کمک می‌کند تا هر لحظه با دوستان، اقوام و مخاطبین خود در تعامل باشند اما گاهی اوقات افراد دوست ندارند تا صاحب استوری‌ها متوجه شود که استوری‌شان را مشاهده کرده‌اند. با استفاده از ترفندهای این مقاله شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید استوری‌های اینستاگرام افراد مورد نظرتان را به صورت کاملاً ناشناس و بدون اطلاع آن‌ها مشاهده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =