پیام تسلیت آقامیری در پی شهادت سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در پیامی، شهادت سرهنگ پاسدار« صیاد خدایی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و و احد تهران مرکزی با صدور پیامی، شهادت سرهنگ پاسدار صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت.
در متن پیام دکتر آقامیریبا اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون» آمده است: شهادت مظلومانه شهید والامقام صیاد خدایی که از شاگردان سرافراز مکتب حاج قاسم سلیمانی و از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود نشان داد که فرهنگ شهادت، ساده زیستی و مقاومت در بین پاسداران ایران اسلامی، از همیشه زنده تر و جاری تر است.
این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.
اینجانب شهادت مدافع سرافراز حرم را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملّت شهیدپرور ایران و خانواده معظم ایشان و جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید بزرگوار علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می کنم.

گفتنی است  سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» عصر روز گذشته اول خرداد ۱۴۰۱، در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نازل شد. وی دانشجوی مقطع کارشد ارشد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکز بود و در رشته روابط بین‌الملل تحصیل می‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =