موضوع پایان‌نامه شهید «صیاد خدایی» شهادت در راه خدا شد

محمدباقر بهرامی*

گروه دانشگاه ایسکانیوز - محمدباقر بهرامی در یادداشتی شهادت پاسدار سرهنگ «حسن صیاد خدایی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی را تسلیت گفت.

در متن این یادداشت آمده است: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون» خداوند در آیه 69 سوره آل عمران می‌فرمایند: «(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

شهادت و عروج ملکوتی پاسدار سرهنگ «حسن صیاد خدایی» دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی را محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم وی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امام خمینی(ره) می‌فرمایند: «بکشید ما را؛ ملت ما بیدار می‌شود». بسیار متاثر هستم که شهید حسین خدایی را بین خودمان نداریم. واقعیتی است در طول عمر بعد از انقلاب، هر خونی به زمین ریخته شده لاله‌های دیگری روییده است. فرهنگ مقاومت در انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه حتی در جهان بین‌الملل هجمونی ایجاد کرده است. هجمونی فرهنگ جهاد مقاومت به راهی می‌رود که طومار رژیم نامشروع صهیونیستی را در منطقه بپیچد.

خون شهید پاسدار سرهنگ «حسن صیاد خدایی» روحی جدیدی در روحیه انقلابیون و جبهه مقاومت دمید. امیدواریم همه ما بتوانیم در راه پاسداری از خون این شهدا با لطف الهی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.

شهید پاسدار سرهنگ «حسن صیاد خدایی» را هنگامی که برای انجام امور مربوط به پایان‌نامه به دانشکده مراجعه کرده بود، دیدم. وی ورودی سال 93 رشته روابط بین‌الملل دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بوده و واحدهای نظری دروس خود را گذرانده بود، اما به دلیل ماموریت‌هایی که در حوزه جهادی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) داشت، امکان اخذ واحد پایان نامه برایش مقدور نبود.

شهید صیاد خدایی پیش از عید به دانشکده مراجعه و با مدیر آموزش دانشکده صحبت کرده بود. وی چهره نورانی، مستحکم، مقاوم و با اراده داشت و بسیار مودب و با اخلاق بود که دیدن وی در روحیه من بسیار تاثیر داشت.

در جلسه‌ای که با شهید داشتیم، مقرر شد موضوع پایان نامه خود را انتخاب کند تا بر روی آن بحث کنیم اما موضوع پایان‌نامه وی، شهادتش در راه خدا شد. امیدواریم خداوند به ما کمک کند در مسیر شهید پاسدار سرهنگ «حسین صیاد خدایی» گام برداریم.

*رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

کد خبر: 1141634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =