یکسری اتفاقات مانع قهرمانی پرسپولیس شد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در فصل جاری نیز این تیم باید مانند فصول اخیر به مقام قهرمانی می‌رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عدم قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم بعد از فصلی که قهرمان شدند و شاید خیلی‌ها انتظار ششمین قهرمانی را داشتند به خبرنگار ما گفت: خیلی دوست داشتیم که ششمین قهرمانی ثبت شود ولی این اتفاق نیفتاد. در کل عدد 6 هم که برای پرسپولیسی‌ها یک عدد دوست داشتنی است. شاید به همین دلیل بود که اگر ششمین قهرمانی هم برایمان اتفاق می‌افتاد خیلی جالب می‌شد. به هر حال پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان لیگ شد و کار بزرگی انجام داد و در آسیا هم درخشید. شاید امسال قسمت تیم استقلال بود که این اتفاق برایش بیفتد ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم بزرگ پرسپولیس کم نمی‌کند.

او درباره اتفاقات تبریز و خشم هواداران منتسب به تیم تراکتور ادامه داد: واقعا موضوع عجیب غریبی بود. شاید اولین باری بود که چنین مساله‌ای را می‌دیدم. قبلا هم بوده که از سمت تماشاچیان سنگ، بطری یا اشیاء دیگر به زمین پرتاب شود ولی نه به حدی که بازی متوقف گردد. به اعتقاد من برای فوتبال ما این مسائل زیبنده نیست.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در مورد انتقاداتی که به خریدهای یحیی گل محمدی در این فصل شده عنوان کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس باکیفیت هستند. این‎ها همان‌هایی هستند که چندین سال پشت سر هم قهرمان شدند و شاید فقط سه چهار نفر از این تیم رفتند و جایگزین‌های بسیار خوبی هم آمدند. من این انتقادات را قبول ندارم و به نظرم پرسپولیس امسال شایسته قهرمانی بود ولی یکسری اتفاقات افتاد که مانع این قضیه شد.

کد خبر: 1141643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =