خط و نشان مهاجم مس رفسنجان برای استقلالی‌ها

فراز امامعلی می‌گوید که قصد دارد با گلزنی به استقلال اولین شکست این تیم را رقم بزنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فراز امامعلی در مورد پیروزی دو بر صفر مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود و خدا را شکر میکنم که در خانه حریف توانستیم آنها را شکست دهیم و برای اینکه بتوانیم جایگاه خودمان در جدول را مانند قبل بهتر کنیم و به رده چهارم برگردیم به این برد نیاز داشتیم و این اتفاق افتاد.

او که دومین گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند ادامه داد: منشا گل اول را زد و من هم از وقتی به زمین آمدم تمام تمرکزم را گذاشتم که به تیم کمک کنم. توپ جلوی پایم افتاد و من هم شوت کردم. درست است که ما پیروز شده بودیم اما با این گل اختلافمان را با حریف بیشتر کردیم و خوشحالم در چند دقیقه ای که فرصت بازی پیدا کردم توانستم به تیمم کمک کنم.

این بازیکن در خصوص دیدار پیش روی تیمش با استقلال عنوان کرد: استقلال قهرمان شده و تیم قابل احترامی است. آنها تا به حال هیچ شکستی در لیگ نداشته‌اند. ما تمرکزمان را روی اینکه اولین شکست استقلال را رقم بزنیم خواهیم گذاشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در خانه خود به پیروزی برسیم و رتبه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. اگر موقعیتی گیرم بیاید دوست دارم دروازه این تیم را باز کنم ولی در کل فرقی نمی‌کند من به استقلال گل بزنم یا هم تیمی‌هایم.

وی در پایان افزود: با فولاد و گل گهر فاصله خیلی کمی داریم و انشاالله بزودی پس از چند هفته مجددا رتبه چهارمی جدول را پس خواهیم گرفت.

کد خبر: 1141644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =