استفاده از فلس ماهی و پلاسمای غنی از پلاکت در رویداد عصر امید به نمایش گذاشته می‌شود

تیم استارتاپی واحد علوم و تحقیقات، چگونگی" استفاده از فلس ماهی و پلاسمای غنی از پلاکت برای تولید داربست سلولی" را همزمان با چهل‌سالگی دانشگاه آزاد اسلامی و در رویداد "عصر امید" به معرض نمایش می‌گذارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پرگل قوام مصطفوی، نماینده تیم استارتاپی واحد علوم و تحقیقات درباره حضور در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با شعار «عصر امید» گفت: حضور در این رویداد با در نظر گرفتن اهمیت ارتباط دانش وصنعت و اینکه ایده‌های ارزشمند دانشجویان و استادان به صورت تجاری دربیاید ضروری است.
وی درباره ایده مطرح شده در این رویداد با عنوان" استفاده از فلس ماهی و پلاسمای غنی از پلاکت برای تولید داربست سلولی" گفت: با توجه به اینکه امروزه توجه فراوان به ترکیبات طبیعی دریا می‌شود، ایده ارائه شده استفاده از فلس ماهی آسلولار به‌عنوان داربست سلولی را معرفی می کند که می‌تواند در ترمیم استخوان نقش داشته باشد. 
به گفته نماینده تیم استارتاپی واحد علوم و تحقیقات ساختار ارائه شده به عنوان ماده‌ای مناسب برای جای‌گذاری در نقایص استخوانی در حیطه دامپزشکی، دندانپزشکی و پزشکی پیشنهاد می‌شود.  این ایده، می‌تواند به عنوان محصولی جدید و مناسب به شرکت‌های متولی تولید بافت‌های پیوندی به منظور تولید و عرضه مورد توجه قرار گیرد.

 مصطفوی بر لزوم حمایت واحد علوم و تحقیقات و سازمان مرکزی، اطلاع‌رسانی صحیح و جذب شرکت‌های سرمایه گذار برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد تاکید کرد و گفت: امیدوارم توجه به تجاری‌سازی ایده‌ها محدود به این رویداد نباشد  و به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

 قوام مصطفوی، حمیدرضا فتاحیان، عبدالمحمد کجباف زاده و  نیکتا منصوری در حوزه ایده و استارتاپ واحد علوم و تحقیقات با رویکرد دارو، تجهیزات پزشکی و فراسودمندها در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی که با شعار «عصر امید» از هشتم تا یازدهم خرداد در مصلی تهران برگزار می‌شود، حضور فعال دارند و پاسخگوی علاقمندان هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1141688

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =