سهیل مستجابیان را بیشتر بشناسید

سهیل مستجابیان متولد ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در شیراز است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی از اصفهان می باشد. شغل اصلی اش دکوراسیون داخلی است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سهیل مستجابیان متولد ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در شیراز است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی از اصفهان می باشد. شغل اصلی اش دکوراسیون داخلی است. آقای مستجابیان از سالهای دور وارد دنیای بازیگری شد اما با دابسمش به شهرت رسید. 

بیشتر بخوانید:

سهراب پاکزاد را بیشتر بشناسید

زندگینامه سهیل مستجابیان

سهیل مستجابیان متولد شیراز و بزرگ شده تهران، خیابان ولیعصر می باشد در یک خانواده چهار نفری به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، بیشتر سالهای کودکی و نوجوانی اش در خارج از کشور بود. پدر او در ۱۹ دی سال ۱۳۹۵ درگذشت.سهیل خارج از ایران بود و یک روز بیشتر از سفرش باقی نمانده بود که به ایران برگردد، خبر فوت پدرش را شنید. پدرش نه یک بازیگر بوده و نه یک کمدین، اما یک طناز به تمام معنا بوده و می گوید اگر من می توانم اطرافیانم را بخندانم، قطعا آن را از پدرم دارم.

به گفته خودش در سنین سه یا چهارسالگی عموهایش او را از خواب بیدار کرده تا با خود به مهمانی ها ببرند و برای مهمان ها نقش بازی کرده و ادا دربیاورد. از آن زمان صدای ضبط شده اش را دارد. پدرش مدام صدایش را ضبط می کرد، مخصوصا از شعر خواندن هایش. یکی از افتخاراتش را این می داند که در بچگی یک بمب نزدیک خانه شان خورده و او زنده مانده است. خیلی بازی های جنگی را دوست داشته، همیشه کیک های تولدش تانک و … بوده است و یک لباس خلبانی هم داشته که هیچ وقت اجازه نمی داده مادرش آن را بشوید، آنقدر که برایش عزیز بوده است.

از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بود با دوستانش در شیراز گروه هنری میتوس که پایه اش تئاتر بود راه اندازی کردند و در کنارش کارهای هنری دیگری انجام دادند. سال ۸۴ بعد اینکه از دانشگاه اصفهان بازگشت به صورت جدی بازی در تئاتری را ادامه داد و با نمایشی به نام اتو پیای مشکوک جایزه اول بازیگری استان را گرفت. در سال ۸۷ با تئاتر بگرد تا بگردم در جشنواره دانشجویی جایزه دوم بازیگری کشور مشترکا به او و نوید محمدزاده تعلق گرفت، جایزه اول را نیز هوتن شکیبا برد.

او بازیگری در سینما را برای اولین بار در کنار پارسا پیروزفر در فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام در سال ۱۳۹۷ تجربه کرد.

در ابتدا از وجود اپلیکیشنی برای دابسمش بی اطلاع بوده، لیپ سینک را در شبکه های خارجی دیده بود، ولی نمی دانست که اپلیکیشن دارد. یکی از دوستانش دابسمشی را روی صفحه مجازی اش می گذارد و سهیل سرچ می کند و متوجه می شود اپلیکیشنی است به اسم دابسمش و یک تعداد صدای ضبط شده در حافظه اش است که پخش می شود و شما رو به روی دوربین آن می نشینید و لب می زنید، با خودش می گوید چه ایده با حالی!

به نظر او تنها ایرادی که داشت این بود که صداهای ضبط شده محدودی داشت، بنابراین تصمیم می گیرد که خودش صدایی را که می خواهد پخش کند و جلوی دوربین موبایلش لب بزند. بعد از آن شروع می کند به سرچ کردن ویدئوهای مختلف که جالب باشد و وجه طنز داشته باشد.

در هنگام ضبط دابسمش سعی می کند خودش را از بیرون ببیند و همیشه حس می کند دوربینی رو به روی او قرار گرفته که خودش را از دریچه آن می بیند.

به دلیل پیشینه هنری اش و کار در تئاتر نیز رابطه خوبی با بازیگران و سلبریتی ها دارد و همین موضوع سبب شده تا مرز بین کار خوب و کار تقلیدی را بشناسد.

آقای بازیگر حالا در کنار بازی در تئاتر، با دابمسش به شدت مورد توجه است و درآمد خوبی نیز از تبلیغات آن دارد، او در کنار این حرفه ها کار دکوراسیون داخلی نیز انجام می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =