رکسانا معصومی: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال بانوان البرز نسبت به برد مقابل تیم‌ انزلی واکنش جالبی داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان (جام کوثر) روز گذشته تیم نماینده البرز در مصاف با تیم نماینده بندر انزلی موفق به کسب برد ارزشمند خانگی شد.

این دیدار که در حالی با نتیجه دو بر یک به سود البرز خاتمه یافت که سارا قمی و رکسانا معصومی با زدن دو گل در نیمه دوم بازی توانستند این برد را رقم بزنند. البته قمی در نیمه نخست نیز گلزنی کرد اما توسط داور آفساید گرفته شد.

از دیگر نکات این دیدار حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه بود. اتفاقی که باعث شد ورزشگاه حتی یک دقیقه سکوت به خود نبیند.

در همین خصوص رکسانا معصومی زننده اولین گل تیم البرز به خبرنگار ما گفت: از عملکردمان در این بازی و نتیجه ای که به دست آمد کاملا راضی هستم. بچه ها ۹۰ دقیقه برای این پیروزی جنگیدند و در نهایت به آنچه هدفمان بود رسیدیم. در کل امروز روز خوبی بود. به لطف خدا یک برد خوب به دست آوردیم که می‌تواند در ادامه راه کمک زیادی به ما کند. با این برد شایستگی بازیکنان ما بیش از پیش ثابت شد. انشاالله با تلاش تیمی که از بازیکنان شاهد هستیم شاهد ادامه این روند باشیم.

وی درباره حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه نیز اظهار داشت: بازی در مقابل چشم هواداران حس و حالی دیگری دارد. حضورشان برای هر تیمی قوت قلب است. امروز هواداران ما با انرژی مثبتی که منتقل کردند سنگ تمام گذاشتند و خوشحالم که ما نیز به خوبی جواب محبتشان را دادیم.

معصومی در پایان در خصوص عملکرد داور که یک گل تیمشان را نیز مردود اعلام کرد، افزود: ما بازیکنان وظایفی داریم و داور هم وظیفه خودش را دارد. تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت. به آنها خسته نباشید می‌گویم و یکبار دیگر بابت این پیروزی به بازیکنان، کادر فنی و هواداران عزیزمان تبریک عرض میکنم.

فاطمه فتاحی

کد خبر: 1141735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =