باید از تکرار اتفاقات تلخ تبریز جلوگیری کرد/ اجازه بی احترامی به یحیی را نمی‌دهیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است که با سخت‌ترین مجازات‌ها برای خاطیان حادثه تبریز باید از تکرار این اتفاقات تلخ جلوگیری کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  تهران  با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران اتفاقات تبریز در بازی تراکتور- پرسپولیس اظهار داشت: حساب تماشاگران و مردم فهیم تبریز از کسانی که در بازی برابر پرسپولیس آن اتفاقات تلخ را رقم زدند، جداست و امیدوارم مسوولان کمیته انضباطی با تصمیمی قاطع و سخت گیرانه کاری کند که دیگر شاهد تکرار این اتفاق در تبریز و شهرهای دیگر نباشیم.

بیشتر بخوانید:

رشیدی: استقلال نباید فکر کند بازی‌های راحتی دارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بی احترامی به کاروان پرسپولیس در تبریز تصریح کرد: واقعا دلم برای یحیی سوخت. او مستحق این بی حرمتی ها نبود. درست است که شاید او در کار فنی پرسپولیس ایرادها و اشکالاتی دارد اما همه جوره مورد حمایت ماست و اجازه نمی دهیم به سرمربی و پیشکسوت پرسپولیس بی احترامی شود. به نظر من در اتفاقات تبریز پرسپولیسی ها هیچ تقصیری نداشتند چرا که این ماجرا از سوی تراکتوری ها شروع شد. در این میان خیلی ها می خواهند بازیکنانی مثل امید عالیشاه را مقصر جلوه دهند، در صورتی که ما باید یک لحظه خودمان را جای بازیکن بگذاریم. وقتی به طرفش سنگ و اشیا خطرناک پرتاب می شود و حرف های رکیکی را می شنود، حق دارد ناراحت شود. من از کسانی که آن سنگ ها را به سمت پرسپولیسی ها پرتاب کردند، سوال می کنم اگر سنگ با آن سرعت به سر کسی می خورد خدای ناکرده احتمال فوت و مرگش وجود داشت. اگر خدای ناکرده این اتفاق برای هر یک از کسانی که در زمین حضور داشتند، می افتاد، چگونه می خواستند پاسخگو باشند؟!

مهاجم قدیمی پرسپولیس با تمجید از حرکت سرمربی و کاپیتان تراکتور افزود: حرکت ساغلام و مهدی کیانی واقعا جای تقدیر دارد و باید از این گونه رفتارها تقدیر شود.

محمدخانی در خصوص بازی امشب پرسپولیس برابر شهرخودرو به خبرنگار برنا گفت: درست است که پرسپولیس قهرمانی را از دست داده اما باید دو بازی باقی مانده اش را با بهترین نتیجه به پایان برساند. در بازی برابر شهرخودرو نیز پرسپولیس در خانه اش بازی دارد و در آزادی محکوم به برد است و امیدوارم تیم در روز خوب خود و به دور از بدشانسی بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس صحبتی برای هواداران پرسپولیس داشت و در این خصوص تصریح کرد: پس از 5 فصل متوالی قهرمانی در لیگ ایران، هواداران پرسپولیس در این فصل هم از این تیم قهرمانی و جام می خواستند اما برخی مشکلات فنی، مدیریتی، مالی از داخل باشگاه و برخی سنگ اندازی ها دست به دست هم داد که این مهم برای پرسپولیس و هوادارانش محقق نشود اما پرسپولیس همچنان پرسپولیس است و به عنوان پرهوادارترین تیم ایران و حتی آسیا ایستاده و با ادامه حمایت هواداران و پیشکسوتان می تواند وقفه ای که در این فصل در کسب جام داشت را در فصل آینده با کسب چند جام جبران کند. 

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1141751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =