خیز پاری‌سن‌ژرمن برای بکارگیری گواردیولا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گزینه مد نظر مدیران پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پی موفقیت خود در تمدید قرارداد کیلیان امباپه به نظر می‌رسد قصد دارند تغییراتی در کادر فنی این تیم هم به وجود بیاوردند. در ابتدا از زین‌الدین زیدان به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی این مربی آرژانتینی یاد شد اما رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که سرمربی پیشین رئال مادرید برنامه‌ای برای حضور روی نیمکت PSG ندارد و قصد دارد منتظر بماند تا پس از جام جهانی 2022 قطر جانشین دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه شود.

بیشتر بخوانید 

رکورد جالب لیونل مسی در پاری سن ژرمن

حالا نشریه «اکیپ» فرانسه خبر می‌دهد که مدیران این باشگاه فرانسوی به دنبال استخدام پپ گواردیولا هستند، نه زیدان. طبق این گزارش PSG در فکر حفظ مائوریسیو پوچتینو برای فصل آینده است و تابستان آینده وقتی قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی به پایان می‌رسد، سراغ به خدمت گرفتن این مربی اسپانیایی خواهد رفت.

گواردیولای 51 ساله که در کارنامه حرفه‌ای‌اش مربیگری تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ هم دیده می‌شود، از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد و تاکنون موفق شده چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، چهار قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس را برای این تیم به ارمغان آورده است.  

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1141799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =