پیروزی شکست ناپذیران در دل کویر/ آبی پوشان در آستانه تاریخ سازی

استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با ۲ گل مس رفسنجان را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. این دیدار با دو گل امیرحسین حسین‌زاده با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با این نتیجه ۶۷ امتیازی شد و با رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز تیم قهرمان در بیست و یک دوره لیگ برتر، یک امتیاز دیگر برای در اختیار گرفتن این رکورد نیاز دارد. همچنین شاگردان فرهاد مجیدی با نباختن مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر می‌توانند به تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر برسند.

همچنین مس رفسنجان با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

استقلال در ۵ بازی اخر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده است (در جام حذفی) و مس با ۳ پیروزی و ۲ شکست به مصاف استقلال می‌رود.

ترکیب مس رفسنجان: فایز الرشیدی، شاهین توکلی‌فرشاد محمدی مهر، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی،حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری ،محسن آذرباد،گادوین منشا

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.


 

گل‌های بازی: -

کارت زرد: 

آرمان رمضانی (54) رافائل سیلوا (70)

کارت قرمز:   

محمد دانشگر ( ۷۹)

شرح گل:
مس رفسنجان صفر – استقلال یک (دقیقه 48: امیرحسین حسین زاده): امیرحسین حسین زاده با یک توپ گیری از میانه میدان، از میان دو بازیکن مس عبور کرد و بازیکن سوم را نیز به زیبایی از پیش رو برداشت و از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که با یک شوت بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و به زیبایی هر چه تمام تر، یک گل استثنایی را به ثمر رساند.

مس رفسنجان صفر – استقلال 2 (دقیقه 55: امیرحسین حسین زاده): روی یک ضد حمله سریع، آرمان رمضانی توپ را از میانه میدان گرفت و به سمت راست برد. مهدی پور پس از چند متر پیش روی، با یک پاس در عرض توپ را روی خط محوطه جریمه به حسین زاده رساند. این بازیکن پس از یک استپ، توپ را روی هوا آورد و با شوتی محکم و دیدنی، قفل دروازه مس را برای بار دوم باز کرد و تیمش را پیش انداخت

با گزارش زنده اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید..

نیمه اول:

دقیقه ۳ - ضربه سر خطرناک مهاجم مس، با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴ - ضربه خطرناک امیرحسین حسین به تیر دروازه مس برخورد کرد و در ادامه تیم میزبان حمله ای را تدارک دید که در نهایت محسن آذرباد با یک ضربه خطرناک دروازه استقلال را تهدید کرد اما توپ در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۵- یک ارسال تند و تیز از سمت چپ به روی دروازه استقلال در محوطه شش قدم به بازیکن مس رسید و در حالیکه توپ از حسینی هم عبور کرده بود اما ضربه بی دقت او به حسینی رسید و او توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۵- ارسال کرنر خوب مهدی پور به روی دروازه به رافائل سیلوا رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶- محنس آذرباد قصد داشت با شوتی از راه دور، حسینی را غافلگیر کند که ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 46: یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه مهدی پور از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61: امیرحسین حسین زاده با یک پاس در عرض، آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد. این بازیکن پس از یک چرخش به موقع، ضربه اش را به سمت دروازه مس زد که فایز الرشیدی توپ را مهار کرد.

دقیقه 76: شوت راه دور گادوین منشا روی یک ضربه کاشته از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 79: شوت سبحان خاقانی با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 81: شوت راه دور و پای چپ عقیل کعبی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 86: ارسال حسن جعفری با ضربه سر لطیفی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

کد خبر: 1141807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =