حذف فیزیکی همچنان در دستور کار دشمنان ملت ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حذف فیزیکی همچنان در دستور کار دشمنان است، گفت: رفتارهای تروریستی و ماجراجویانه صهیونیست‌ها بی پاسخ نمی‌ماند.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهادت یکی از نیروهای سپاه نشان داد که خط حذف فیزیکی و تروریسم دولتی فعال است و کسانی که معتقد بودند توهم توطئه وجود دارد اکنون این رفتارها را مقابل چشمانشان می‌بینند.

وی افزود: ملت ایران در طول بیش از ۴۰ سال همواره هدف جنایتکاران تروریست بوده‌اند، افزود: تروریست‌ به خیال خود می‌خواهند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های متعالی خود شوند اما این ملت همواره با شهادت قوی تر و مصمم تر راه خود را ادامه داده است.

بیشتر بخوانید:

نهادهای حقوق بشری ابزار آمریکا برای فشار به کشورها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مطمئناً چنین رفتارهایی با پاسخ پشیمان کننده همراه خواهد بود و صهیونیست‌ها را از رفتارهای خود پشیمان می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه حذف فیزیکی افراد همچنان در دستور کار دشمنان قرار دارد، اظهار کرد: باید به حال نهادها و مجامع بین المللی تأسف خورد که به مسئولیت خود در راستای حقوق بشر عمل نمی‌کنند.

مقتدایی اضافه کرد: ابعاد این ترور باید به نحو شایسته بررسی و دسگاه‌ها و تصمیم گیرنده باید با شناخت عمیق از ابعاد این موضوع جلوی تکرار آن را بگیرند و جنایتکاران باید به سزای اعمالشان برسند.

کد خبر: 1141834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =