عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی، حرکتی تحول آفرین در کشور است 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی را حرکتی بزرگ، اشتغال آفرین و دانش بنیان در کشور برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در خصوص میزان تأثیر گذاری رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک حرکت وسیعی را در سطح کشور آغاز کرده‌ است، این نهاد آموزشی دارای بیشترین شبکه دانشگاهی و بهترین فرصت برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در رشته های مهارتی و دانش بنیان را دارند. 

وی اضافه کرد: رویداد گام دوم یک حرکت بزرگ و یک ایده بسیار نوین است، این رویداد با بیان توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف فناوری، پژوهشی و عرصه‌های مختلف دانش‌بنیان، می‌تواند نقش بسیار ارزشمندی را در سطح جامعه برای استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ایفا کند.

سید مسعود عظیمی خاطر نشان کرد: میزان تأثیر گذاری رویداد گام دوم و دانشگاه آزاد اسلامی را در استان میتوان از آثار و برکت هایی که این دانشگاه در حوزه آموزش، اشتغال و دانش بنیان برجای گذاشته است، مشاهده نمود.

وی افزود: اگر مجموعه شرکت‌ها، معادن و صنایع استان یزد بتوانند در ایده‌های بومی داوری شده سرمایه گذاری و مشارکت کنند، در سال‌های پیش رو آینده‌ بسیار درخشانی برای استان در حوزه دانش بنیان خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: ما می‌توانیم با سه روش مختلف از ایده‌ها استفاده کنیم، اول این‌که ایده‌ها را به فروش برسانیم تا درآمدزایی برای صاحبان ایده داشته باشیم، دوم اینکه آن ایده‌ها عملیاتی و شروع به فعالیت کنند تا به محصول و نتیجه برسند و سوم اینکه ایده‌ها سرمایه و مشارکت جذب کنند تا در عرصه های بین المللی ظهور و بروز کنند.

خبرنگار: محمدمهدی داوری

انتهای خبر/ 

کد خبر: 1141855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =