مسعود ستایشی را بیشتر بشناسید

مسعود ستایشی متولد کرمانشاه سخنگوی قوه قضائیه و دادیار سابق دادسرای دیوان عالی کشور می باشد که سابقه فعالیت در سمت های مختلف در قوه قضاییه و دادگستری را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مسعود ستایشی متولد کرمانشاه سخنگوی قوه قضائیه و دادیار سابق دادسرای دیوان عالی کشور می باشد که سابقه فعالیت در سمت های مختلف در قوه قضاییه و دادگستری را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد. ستایشی، در اردیبهشت ۱۴۰۱ با حکم محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به سمت سخنگوی قوه قضائیه منصوب شد و جانشین ذبیح الله خداییان شد.

بیشتر بخوانید:

ذبیح‌الله خداییان را بیشتر بشناسید

سوابق و فعالیت ها

او پیشتر، قائم مقام دادگستری کل استان تهران و دادیار دادسرای دیوان عالی کشور بود که با حکم حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا با حفظ سمت به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

ایشان در مناصب مختلف، چه در ایام آتشین انقلاب و چه در ایام جبهه و جنگ و چه در زمان بازسازی و سال‌های بعد آن، با تدبیر و سعه‌صدر و با آن لهجه خالص کرمانشاهی، همه مراجعین و مرتبطان و مدیران بالادستی خود را مجذوب سلامت نفس و پشت‌کار خود نموده و با تمام توان، باوجود مشکلات تنفسی به یادگار مانده از بمب‌های منحوس شیمیایی زمان جنگ، هنوز همچون جوانی چابک، در تمام صحنه‌های موردنیاز حضورداشته و عملیات را مدیریت راهبری می‌کند.

در متن حکم رئیس قوه قضائیه آمده است:

جناب اقای مسعود ستایشی

نظر به توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سخنگوی قوه قضائیه منصوب می‌شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همدلی همکاران در انجام امر خطیر اطلاع رسانی و برقراری تعامل مناسب میان جامعه و دستگاه قضائی و پاسخگویی به افکار عمومی، موفق و موید باشید. بدیهی است کلیه مراجع قضائی و سازمان‌های تابعه موظف به همکاری با جنابعالی می‌باشند.

توفیق شما را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

لازمن به ذکر است که ذبیح الله خداییان از سمت  سخنگوی قوه قضاییه خداحافظی کرد و دلیل آن را این گونه بیان کرد: به دلیل تمرکز بر سازمان بازرسی کل کشور ، تقاضا داشتم که مسئولیت سخنگویی بر عهده فرد دیگری باشد، چندین نفر مطرح شدند که پس از بررسی و ابلغ حکم ، سخنگوی جدید انتخاب می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =