انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در راستای زیست‌بوم نوآوری کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه مشارکت بین شرکت سامانه‌نگار آتنا با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های شرکت سامانه‌نگار آتنا، در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  تفاهم نامه مشارکت بین شرکت سامانه‌نگار آتنا با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های شرکت سامانه‌نگار آتنا (برند دونگی) در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به امضای جعفر محمدی، مدیر عامل شرکت سامانه‌ نگار آتنا (برند دونگی) و عسکر غلام‌زاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

در جلسه امضای تفاهم نامه، محمدی و غلام‌زاده به تبادل نظر پیرامون نهادهای سرمایه‌گذاری در زیست‌بوم نوآوری کشور پرداختند و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و  شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه سکوی تامین مالی جمعی دونگی با طراحی فرم ارزیابی آنلاین، امکان استفاده کسب‌ و کارهای حاضر در رویداد از تأمین مالی جمعی، مطابق شرایط دستورالعمل تأمین مالی جمعی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار و آئین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و فرابورس ایران را ارزیابی می‌کند. 

همچنین با برگزاری جلسات (آنلاین یا حضوری) تکمیلی، کسب‌ و کارهای دارای ظرفیت بهره‌گیری از این ابزار را شناسایی می‌کند. همچنین دونگی به کسب‌وکارهای شناسایی شده، جهت تهیه طرح توجیهی برای پذیرش در سامانه جامع فرابورس مشاوره می‌دهد.

لازم به ذکر است، مطابق این تفاهم‌ نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم برای حضور شرکت سامانه‌نگار آتنا (برند دونگی) در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این پلتفرم تأمین مالی جمعی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم کرده و برند دونگی با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی خود، برای برگزاری رویداد و حمایت از ایده‌ها، پروژه‌ها و محصولات فناورانه منتخب خود در قالب تأمین مالی جمعی بر اساس تشخیص واحد ارزیابی و سرمایه‌گذاری خود تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال در رویداد اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141901

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =