تامین ۱۳۰۰ میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی از تامین ۱۳۰۰ میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

مهندس عسکری غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره راه‌اندازی دبیرخانه رویداد ملی عصر امید اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق ماموریت‌هایی که در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی (عصر امید) به صندوق سپرده شده؛ در دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به راه‌اندازی دبیرخانه ویژه رویداد گام دوم در صندوق اقدام کرد.

وی با اشاره به ۹ گام دبیرخانه برای اجرای اقدامات رویداد عصر امید افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به شناسایی و تدوین فهرست بانک‌ها، صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری و فراصندوق‌ها، ارسال نامه تبیینی و دعوت به مشارکت در رویداد عصر امید به مخاطبان مذکور، ارسال تفاهم‌نامه نحوه همکاری مشترک، پیگیری و برگزاری جلسات مفاهمه و انعقاد تفاهم‌نامه اشاره کرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه در راستای برگزاری رویداد عصر امید، نسبت به ایجاد کنسرسیوم با فراصندوق ستارگان و سایر صندوق‌های پژوهش و فناوری که دانشگاه آزاد اسلامی سهامدار آنهاست، اقدام کرده است. همچنین پاویون نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری تحت مدیریت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد طراحی و ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تور بازدید نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری از دستاوردهای فناورانه عرضه شده در طی برگزاری نمایشگاه، برگزاری جلسات B۲B میان تامین‌کنندگان سرمایه و صاحبان ایده در طول نمایشگاه در محل پاویون صندوق، نظارت بر انعقاد قراردادهای دو یا چندجانبه سرمایه­ گذاری و تامین مالی هنگام برگزاری رویداد و بعد از رویداد و تحقق اهداف حوزه رونق کارآفرینی فناورانه سند تحول و تعالی پنج‌ساله دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دیگر اقدامات دبیرخانه ویژه رویداد گام دوم (عصر امید) است.

امضای تفاهم‌نامه با ۲۵ نهاد مالی و تخصصی 

غلامزاده از انعقاد تفاهم‌نامه با ۲۵ نهاد مالی و تخصصی در فرآیند رویداد عصر امید خبر داد و گفت: در راستای تحقق اقدامات ۹گانه فوق، تا کنون با بیش از ۱۶۰ نهاد دولتی، عمومی، مالی، بانک‌ها، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق جسورانه بورسی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر (VC و CVC)، صندوق‌ تامین مالی جمعی، سرمایه‌گذار فرشته و غیره بصورت نامه‌نگاری رسمی، شفاهی، مذاکرات و جلسات حضوری و مجازی تعامل ایجاد شد. همچنین توانسته‌ایم با امضای تفاهم‌نامه همکاری تا کنون با تعداد ۲۵ نهاد مالی و تخصصی، مبلغی بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان ظرفیت اعتباری، مالی و سرمایه‌گذاری را برای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی (عصر امید) تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق همرسانی شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر در رویداد با نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری با هدف تامین مالی زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های مفصلی مانند دو رویداد هم‌سرمایه‌گذاری با داوری مدیران عامل نهادهای مالی، ۴ میز پذیرش با ظرفیت ۷۲ جلسه میان مدیران سرمایه‌گذاری و ارزیابی نهادهای مالی با مدیران شرکت‌ها و استارتاپ‌های منتخب و میزبانی نهادهای مالی تخصصی در قالب غرفه و کانتر در پاویون نهادهای مالی با تولیت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی کرده تا اجرا شود.

به گفته غلامزاده؛ صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با قبول مسئولیت عاملیت مالی امورات اصلی رویداد نظیر اسپانسرینگ و به خصوص از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه با قبول مسئولیت عاملیت مالی اجرای رویداد، با تمام قوا در خدمت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر رویداد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141904

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =