به دنبال پایان خوش در لیگ برتر هستیم

کاپیتان دوم نساجی که در هفته بیست و نهم غایب است برای تیمش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حامد شیری در مورد پیروزی نساجی مقابل هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: هوادار یکی از تیم‌های خوب لیگ است با اینکه از لیگ یک تازه صعود کرده بود اما امسال واقعا تیم منسجم و خوبی نشان داد با ساختار دفاعی محکم که برای هر حریفی دردسرساز میشد. اما ما توانستیم گل اولی که به ما زدند را جبران کنیم و در ادامه یک گل دیگر هم بزنیم و به پیروزی برسیم و از این بابت خیلی خوشحال هستیم زیرا هوادارانمان هم پشت در ورزشگاه امده بودند و توانستیم آنها را راضی به مازندران بفرستیم.

این بازیکن که در این دیدار دچار مصدومیت شد ادامه داد: با بازیکن حریف در یک صحنه روی هوا پریدم که توپ را بزنم ولی متأسفانه هنگامی که زمین آمدم زانویم کمی چرخید واز درد دیگر نتوانستم بازی کنم روز بعدش ام‌آرآی گرفتم و فعلا دارم درمان میکنم شاید که به بازی هفته آخر برسم.

کاپیتان دوم نساجی در مورد جایگاهشان در جدول عنوان کرد: به هر حال ما قهرمان جام حذفی شدیم و دوست داشتیم که در لیگ هم رتبه تک رقمی و در شأن نساجی داشته باشیم ولی به خاطر خستگی و فشردگی بازی‌ها به علت حضورمان در رقابت‌های حذفی این اتفاق نیفتاد اما سعی می‌کنیم در دو بازی آخر بهترین نتیجه را بگیریم تا انشاالله گذشته را جبران کنیم و هوادارانمان خوشحال شوند.

وی در پایان در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن افزود: من که به این بازی نمی‌رسم اما امیدواریم هم تیمی‌هایم مقابل تیم خوب ذوب آهن که به تازگی عملکردش بسیار بهتر از گذشته شده بتوانند خوب کار کنند و با امتیازگیری در روزهای پایانی لیگ خاطره خوشی به جا بگذاریم.

کد خبر: 1141914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =