داداش‌زاده: نمی‌خواهند پرسپولیس حتی نایب قهرمان شود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است حواشی و بروز برخی مشکلات مانع از قهرمانی شاگردان یحیی در این فصل شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، با اشاره به شرایط پرسپولیس در مسیر قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس می توانست امسال قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به دست آورد اما حواشی زیاد و بروز مشکلات از بیرون از مجموعه سبب شد از این مهم دور بماند. در سوی دیگر رقیب پرسپولیس یعنی استقلال با مدیریت سردار آجرلو و کنترل حواشی توانست فصل را با موفقیت به پایان برساند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده استعفای عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس

وی با تاکید بر موانعی که بر سر راه پرسپولیس وجود داشت، تصریح کرد: پرسپولیس فصل جاری را در شرایطی آغاز کرد که وضعیت نامشخصی در بحث مدیریت داشت، ضمن اینکه مسائل مالی و پنجره بسته نقل و انتقالاتی کادر فنی این تیم را با محدودیت های زیادی روبرو کرد و در نهایت حواشی که از بیرون وارد شد، پرسپولیس را با مشکلاتی مواجه کرد که باعث شد دست این تیم از کسب جام کوتاه بماند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر در دیدار تراکتور گفت: تبریز از شهرهای خوب و مهمان نواز ایران است که همه ما خاطرات خوبی از این شهر داریم. با توجه به اینکه خیلی ها حتی نمی خواهند پرسپولیس در این فصل دوم هم شود، پیش از شروع بازی حواشی را برای یحیی و پرسپولیسی ها ایجاد کردند و بنده بعید می دانم تبریزی ها در این مسئله نقشی داشته باشند! برخی اقدامات از قبل برنامه ریزی شده بود تا پرسپولیس امسال حتی نایب قهرمان هم نشود!


داداش‌زاده در خصوص واکنش کمیته انضباطی به اتفاقات رخ داده در تبریز گفت: باید طبق قانون با خاطیان برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد. کمیته انضباطی باید بدون مماشات حکم عادلانه ای را صادر کند. در این بین خیلی ها می خواهند پای عالیشاه را به عنوان مقصر در ماجرای تبریز باز کنند اما اگر  در خیابان هم به کسی توهین و بی احترامی شود، کسی سکوت نمی کند. پرتاب سنگ که تهدید جانی داشت و توهین های زیاد بالاخره با عکس العمل روبرو می شود. من هم اگر جای عالیشاه بودم، به بی احترامی هایی که شد، عکس العمل نشان می دادم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1141928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ممد IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      این اسم رمز بود برا داورا اما دیگه دیر شده پسر خوب اینو باید یک ماه پیش میگفتی که داورا کمک کنن الان دیگه فایده نداره داورها هم دیگه به این اسم رمز واکنش ندارن یه راه دیگه پیدا کنین البته اگه قبول کنین تنها راه براتون تمرین کردنه تمرین تمرین وتمرین . بابا مسعود را لولو برد که با این اسم رمز دستور صادرکنه