جنگ احساس و آمار در تیرانا!

فینال اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا امشب در تیرانای آلبانی برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فاینورد رتردام به عنوان یک تیم و ژوزه مورینیو به عنوان یک شخص امشب اهداف مشترکی دارند؛ کامل کردن کلکسیون جام های اروپایی. 

فینالیست بی شکست!

اگر به آمار و ارقام رقابت ها نگاه کنیم تیم هلندی قطعا دست بالا را دارد. آن ها در چند فاکتور از جمله بیشترین ایجاد موقعیت و بیشترین گل زده، سرآمد رقابت ها هستند. تیم آرنه اسلات تا اینجای رقابت ها هیچ شکستی نداشته است. در صدر جدول گلزنان هم رقابت هیجان انگیزی بین دسرز و تامی آبراهام وجود دارد که یک جنگ جداگانه در تیرانا شکل خواهد داد. 

گرگ ها تشنه ی جام هستند!

اما در فوتبال آمار همه چیز نیست و به خصوص برای پیروزی در فینال ها به روحیه بالا، جنگندگی و احساس پیروزی نیاز دارید. چیزی که متخصص جام ها، مورینیو به خوبی در تیم اش ایجاد کرده است. اشک های آقای خاص پس از شکست لستر و شور و حال وصف ناپذیر هواداران در رم نشان داد گرگ ها چه همدلی فوق العاده ای برای فتح جام دارند.
فینال امشب به نوعی صف آرایی آمار و ارقام در مقابل احساسات خواهد بود.

ظرفیت پایین ورزشگاه تیرانا در کشور آلبانی، که قرار است میزبان اولین فینال لیگ کنفرانس باشد حسابی صدای هواداران دو تیم را درآورد و خواهان تغییر میزبان شدند. این ورزشگاه فقط ۲۱۶۹۰ نفر ظرفیت دارد.

قطعا یکی از جذاب ترین نکات این فینال برای ما ایرانی ها حضور علیرضا جهانبخش در تیم فاینورد است. جهانبخشی که فصل چندان خوبی را سپری نکرده اما قبلا و در زمان حضور در برایتون نشان داده قدر بازی های بزرگ را می داند و ممکن است امشب هم یک سورپرایز بزرگ برای هواداران داشته باشد. برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

حسام داراب نوش تهرانی

کد خبر: 1141975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =