محمدی: نتیجه بازی با تراکتور باید ۳ بر صفر اعلام شود

معاون فنی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه تکرار بازی با تراکتور در زمین ثالث و اینکه آیا سرخپوشان چنین موضوعی را می‌پذیرند یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. نتیجه این بازی باید سه بر صفر (به سود پرسپولیس) اعلام شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد محمدی درباره حضور خود در ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آمده‌ام تا درباره تیم امید و مسائل مالی مربوط به آن صحبت کنم. من، مهدوی‌کیا و شدیدی‌پور (مربی تیم امید) کمی دریافتی داشتیم و مبلغی از قرارداد دستیار اول مهدوی‌کیا اواخر فروردین پرداخت شد. قرار است مبلغ دیگری به این مربی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

بزیک: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است

وی در خصوص حضور امید عالیشاه و سعید آقایی در جلسه کمیته انضباطی که برای بررسی اتفاقات دیدار تراکتور - پرسپولیس برگزار شد، گفت: امیدواریم جلسات خوبی باشد و نتیجه آن به سود باشگاه رقم بخورد. دلایلی که باشگاه تراکتور ارائه کرد، جای دفاع نداشت و کافی نبود. داور هم گفت که قرار نبود بازی برگزار شود و هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست. از قول ما گفتند که در همان وقفه می‌خواهیم بازی کنیم، اما بازیکنان ما در آن زمان دوش می‌گرفتند و غذا میل می‌کردند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال اعلام رأی کمیته انضباطی، پس از پایان لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: نتیجه این بازی قطعاً پیش از پایان مسابقات اعلام می‌شود.

محمدی درباره احتمال غیبت ملی‌پوشان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: این نظر فدراسیون فوتبال است. باید این موضوع را بررسی و با مربیان صحبت کنیم. اگر به جمع‌بندی لازم برسیم، قطعاً به تیم ملی کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص شایعه پیشنهاد میلاد سرلک از یک باشگاه حوزه خلیج فارس بیان کرد: با بازیکنان تیم به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی‌کنم از این بابت مشکل خاصی داشته باشیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد لیست‌هایی که به‌عنوان بازیکنان مازاد و مد نظر گل‌محمدی منتشر می‌شود، عنوان کرد: این فهرست‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد.

محمدی درباره خبر مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد زکی‌پور اظهار داشت: خیر. مذاکره‌ای با این بازیکن نداشتیم.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در جمع دستیاران یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: این‌ها نظر سرمربی تیم است. اگر گل‌محمدی نیاز داشته باشد، به او کمک خواهیم کرد و نیازهای وی را تأمین می‌کنیم.

معاون فنی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه تکرار بازی با تراکتور در زمین ثالث و اینکه آیا سرخپوشان چنین موضوعی را می‌پذیرند یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. نتیجه این بازی باید سه بر صفر (به سود پرسپولیس) اعلام شود.

محمدی همچنین در واکنش به اینکه گفته می‌شود علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند، پاسخ نداد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =