۲ کشته و ۵ زخمی در اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در محور ایلام - دره‌شهر

برخورد دو دستگاه پراید در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود ۲ کشته و ۵ مصدوم به جا گذاشت به گفته کارشناسان پلیس‌راه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل این حادثه بوده است.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، تصادف خونبار شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود "محور ایلام به دره‌شهر" که در اثر برخورد دو دستگاه پراید حادث شد منجر به کشته و زخمی شدن ۷ شهروند ایلامی شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تائید خبر تصادف شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام- چشمه کبود اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد دو دستگاه پراید با هم برخورد کرده که این تصادف ۲ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

جان باختن راننده پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف در بزرگراه بابایی

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند گفت: کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ  و سرعت غیرمجاز و ناتوانی عامل انسانی در کنترل وسیله نقلیه  اعلام کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می باشد، لازم است رانندگان گرامی به منظور حفظ جان خود و سرنشینان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

این محور یکی از محورهای حادثه خیز استان ایلام بوده که به کرات در آن تصادف منجر به فوت حادث و به رغم افزایش آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در جاده‌های استان ایلام مورد بی توجهی مسئولان مرتبط با موضوع شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1142073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =