گردهمایی ۶هزار ایده‌پردازِ دانشگاه آزادی‌ در رویداد عصر امید/ برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از غرفه‌های نمایشگاه کتاب استفاده شده است

دبیر رویداد عصر امید گفت: غرفه‌ها در فضایی بالغ بر ۴هزار متر مربع از مصلای تهران ساخته و تعبیه شده‌اند که قرار است میزبان ۶هزار نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان باشند.

علمشاهی دبیر رویداد عصر امید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز پیرامون آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه این رویداد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در تهران نمایشگاهی با این وسعت برگزار می‌کند. غرفه‌ها در فضایی بالغ بر ۴هزار متر مربع از مصلای تهران ساخته و تعبیه شده‌اند که قرار است میزبان ۶هزار نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان باشند.

وی افزود: انتخاب ۸ تا ۱۱ خرداد ماه به عنوان بازه برگزاری رویداد عصر امید، علاوه برآن‌که زمان مناسبی برای دانشجوها است تا بتوانند از فرصت فراغت پیش از امتحانات پایان ترم برای بازدید از نمایشگاه استفاده کنند، می‌توانیم بلافاصله پس از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از امکانات آماده و موجود در مجموعه مصلای تهران شامل سازه‌های مختلف و غرفه‌های تکمیل‌شده به جهت کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در آن، استفاده بهینه‌ای داشته باشیم. 

دبیر رویداد عصر امید تاکید کرد: اکثر غرفه‌های مورد استفاده در رویداد عصر امید همان غرفه‌هایی هستند که از قبل برای نمایشگاه کتاب تعبیه شده بودند و ما توانستیم تنها با پرداخت مقدار کمی اجاره به صاحبان آن و ایجاد تغییراتی در چینش، مولفه مهم رعایت صرفه اقتصادی را در برگزاری این نمایشگاه به‌شکلی که به وضعیت دانشگاه و کشور کمک کند؛ لحاظ کنیم. 

علمشاهی عنوان کرد: مجموعه هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را برای اسکان مهمانان و یک اردوگاه دانش‌آموزی را برای اسکان دانشجویانی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند آماده کنیم تا علاوه بر ایجاد یک فضای مناسب برای شکل‌گیری گفت‌وگوهای علمی، زمینه نشاط مهمانان نیز فراهم شود. 

دبیر رویداد عصر امید در پایان تاکید کرد: نمایشگاه رویداد عصر امید با ایجاد بستر مناسب جهت حضور صاحبان سرمایه در کنار ایده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند بیش‌ترین آورده اقتصادی را در عین کم‌ترین هزینه ممکن، برای دانشگاه آزاد و کشور به ارمغان آورد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1142085

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      با سلام و تشکر از دکتر سلیمی ریس واحد استان اردبیل که با ایده های نو خود جهشی در دانشجویان فرهیخته بوجود آورد درخواست تقدیر از دکتر طهرانچی را داریم با تشکر اولیای فرهیختگان