ابراز همدردی مراجع تقلید با بازماندگان حادثه دلخراش آبادان

حضرات آیات مراجع تقلید نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی در پیام‌های جداگانه‌ای با بازماندگان جان‌باختگان حادثه متروپل همدردی کردند.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، حضرات آیات مراجع تقلید نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان جان‌باختگان حادثه دلخراش فروریختن ساختمان متروپل در آبادان، خواستار رسیدگی سریع این موضوع توسط مسئولان شدند.

در پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی آمده است: 

در این پیام آمدهاست: حادثه ناگوار آبادان موجب تأسف و تأثر شد. مردم آبادان دارای سابقه درخشان در دوران‌های مختلف انقلاب بوده و همیشه دشمن‌شناس و حماسه‌ساز بودند.

در این پیان مطرح شد: اینجانب ضمن تسلیت به اهالی متدین آبادان و اظهار همدردی با خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده این حادثه، از مسئولین می‌خواهم هر چه سریع‌تر موضوع را بررسی نموده تا از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری شود. توفیقات همه را از خداوند متعال خواهانم.


آیت‌الله سبحانی: کسانی که در حادثه آبادان مقصر بودند باید پاسخگو باشند

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز در پیامی آورده است: خبر فروریختن ساختمانی در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم‌میهنان و مصدوم شدن گروهی دیگر، مایه تأسف و تأثر گردید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت داشته و همچنین برای مجروحان و مصدومان عافیت مسئلت دارم.

در این پیام تأکید شده است: ناگفته پیدا است کسانی که در این مصیبت بزرگ دست‌اندرکار بوده‌اند باید پاسخگو باشند؛ از خداوند متعال برای خانواده‌های مصیبت‌زده صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

پیام تسلیت دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی

دفتر آیت الله سید موسی شبیری زنجانی نیز در پیامی تاکید کرده است: حادثه ناگوار ریزش ساختمانی در آبادان، که در آن جمعی از هم‌وطنان عزیز، جان خود را از دست دادند، موجب تأسف و تأثر فراوان است.

در این پیام آورده شده است: این مصیبت دردناک را به خانواده‌های محترم داغدار و مردم عزیز و صبور آبادان تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای جان باختگان، رحمت و مغفرت الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین و آسیب دیدگان این حادثه، سلامتی و عافیت را خواستاریم.

پیام حاکی است: از مسئولان و دست اندرکاران امر انتظار است که در جهت رفع آلام آسیب‌دیدگان، تلاش نمایند و با اتخاذ تمهیدات لازم از تکرار چنین حوادث تلخی، پیشگیری کنند.

گفتنی است، بخشی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خردادماه جاری دچار ریزش شد. در پی وقوع این حادثه گروه‌های امدادی برای نجات افراد گرفتار زیر آوار وارد عمل شدند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1142099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      صبح بخیر