ایتالیا مشتری جدید برای سرمایه گذاری در صنعت سلامت ایران

سفیر ایتالیا در ایران گفت: برنامه ریزی‌هایی صورت پذیرفته تا به زودی امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک بین شرکت‌های ایتالیایی و ایرانی در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت در ایران اتفاق بیفتد.

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در ایران روز پنج شنبه در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، با اعلام اهمیت حضور شرکت‌های ایتالیایی در این نمایشگاه، گفت: برنامه ریزی‌هایی صورت پذیرفته تا به زودی امکان تولید مشترک بین ایران و ایتالیا و همچنین سرمایه گذاری شرکت‌های ایتالیایی در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت در ایران اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

توانایی ایران در تامین انرژی جهان


وی با اعلام اینکه اهمیت این نمایشگاه باعث گردید که پاویون ایتالیا بزرگترین پاویون خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران هلث باشد، ادامه داد:برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که همسطح دیگر نمایشگاه‌های حوزه سلامت در دنیاست مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

سفیر ایتالیا به حضور گسترده شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در ایتالیا فرصت‌های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به خصوص شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت وجود دارد و از حضور این شرکت‌ها برای فعالیت در کشور ایتالیا استقبال خواهیم کرد.

جوزپه پررونه با اشاره به روابط خوب میان دو کشور و علاقه شرکت‌های ایتالیایی برای حضور در بازار ایران و به خصوص بازار تجهیزات پزشکی، اضافه کرد: حضور در این رویداد می‌تواند کمک به گسترش روابط بیشتر نه تنها در زمینه تجارت بلکه در زمینه علمی و سرمایه گذاری بین دو کشور باشد.

منبع:دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1142102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =