توضیحات رئیس پلیس تهران درباره حمله به ماموران در خیابان طالقانی

سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی اظهار کرد: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی اظهار کرد: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

بیشتر بخوانید:

حمله افراد شرور به ماموران نیروی انتظامی در خیابان طالقانی تهران / عوامل مسلح دستگیر شدند

رئیس پلیس تهران افزود: تحقیقات اولیه نشان‌دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار گرفت و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام  شد تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری وی اقدام لازم را به عمل آورند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مأموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت مأموران و شهروندان شلیک کرد که در این حادثه دو نفر از مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که  به سمت مأموران و شهروندان شلیک کرد، دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

به گفته رئیس پلیس تهران، در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است.

وی متذکر شد: متهم که باغدار است، در تحقیقات اولیه، انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =