ارائه پلتفرم مشاوره تحصیلی هوشمند توسط محققان دانشگاه آزاد/ هزینه مشاوره هر خانوار ۷۰ در کاهش یافته است

مدیر عامل شرکت خلاق عادلان علم و دانش گفت: برنامه هوشمند مشاوره تحصیلی، هزینه‌های تحمیل شده بر خانوار را تا میزان ۷۰ درصد کاهش داده است.

حسین همتی اردلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره برنامه هوشمند مشاوره تحصیلی به اظهار کرد: محصول شرکت تجاری یک پلتفرم (برنامه کاربردی) هوشمند مشاوره تحصیلی برای اولین بار در کشور در این حوزه فعالیت است. 

وی ادامه داد: کاربرد این پلتفرم هوشمند برای ارتباط گیری آنی و لحظه‌ای کاربران است. دانش‌آموزان و دانشجویان در هر زمان و مکان برای رفع مشکلات تحصیلی خود می‌توانند با مشاوران متخصص در رشته تحصیلی در ارتباط بوده و به صورت تماس صوتی، تصویری یا پیام متنی با متخصص مورد نظر مشکل خود را مطرح کنند.

مدیر عامل شرکت خلاق عادلان علم و دانش گفت: بخش اصلی پلتفرم برنامه هوشمند مشاوره تحصیلی، هوش مصنوعی بوده و در دو زمینه برنامه ریزی تحصیلی و تغذیه فعال است. این پلتفرم به کاربر در زمینه انجام ماموریت‌های ویژه تخصصی روانشناسی و تغذیه‌ای کمک خواهد کرد تا دیتای شخصیتی خود را به الگوریتم هوش مصنوعی ارائه دهد. هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل آن‌ها، برنامه ریزی تخصصی کاملا شخصی سازی شده متناسب با شرایط روحی و کارایی و یادگیری و بدنی فرد را به وی تحویل می‌دهد.

وی افزود: برنامه هوشمند مشاوره تحصیلی، هزینه های تحمیل شده بر خانوار را تا میزان ۷۰ درصد کاهش داده است؛ به طوری که هر فرد با هر توان اقتصادی می‌تواند یک مشاور متخصص و برنامه تخصصی را در کمترین زمان در کنار خود داشته باشد.

همتی اردلی درباره برگزاری رویداد عصر امید اظهار کرد: رویداد عصر امید یک سکوی پرش برای تمامی دانشجویان اساتید و تیم‌ها بوده تا با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر آشنا شده و پس از شبکه سازی‌، بتوانند رشد قابل توجهی در زمینه کاری و فعالیت خود داشته باشند.

گفتی است حسین همتی اردلی کارشناس ارشد علوم آزمایشگاهی و کارشناسی حقوق دانش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و مدیر عامل شرکت خلاق عادلان علم و دانش با برند تجاری متا(MOTA) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142220

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =