شوک به پرسپولیس/ تزلزل جایگاه یحیی در بازی امشب!

هواداران پرسپولیس قصد دارند در بازی با شهرخودرو اعتراضشان به برخی تصمیمات گل‌محمدی را علنی کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در فصلی که گذشت ناکامی عجیبی را تجربه کرد. آنها که در این چند سال به بردن جام‌های مختلف عادت کرده بودند امسال موفق به فتح هیچ یک از جام‌های حذفی، لیگ برتر و سوپرجام نشدند. در این بین منتقدان تقصیر یحیی گل محمدی را بیشتر از دیگران می‌بینند. آنها بر این باورند که آنچه در فصل جاری از سرمربی قرمزها خودنمایی کرده استعفاهای چندگانه و بازگشت به تمرینات پس از چند روز بوده و البته پرخاش‌های عجیب و غریب خطاب به داوران! رفتارهایی که غالب هواداران پرسپولیس را آرزده کرد.

با همه این‌ها یحیی دنبال خانه تکانی در تیمش است. او علاوه بر توافق با چند مهره جدید و تمدید قرارداد برخی بازیکنان، برای برقراری نظم تیمی از قلم قرمزش هم استفاده کرده و نام سید جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی را از لیست بازی مقابل شهر خودرو خط زد. تصمیمی که عنوان شده به دلیل عدم هماهنگی این بازیکنان با کادر فنی در انجام بازی والیبال با علیرضا بیرانوند گرفته شده است.

بدیهی است که هیچکس حق دخالت در تصمیم سرمربی ندارد اما آنچه بهانه تنظیم این مطلب شده آنجاست که حریف امشب قرمزها در جنگ نایب قهرمانی تیم سرسختی است. شهرخودرو که در بازی رفت پرسپولیس را متوقف کرد و چیزی نمانده بود با ناکام گذاشتن استقلال معادلات قهرمانی لیگ را تغییر دهد، حالا در شرایطی که آخرین تلاش خود برای بقا را انجام می‌دهد در آزادی به مصاف شاگردان گل‌محمدی می‌رود. طبیعتا حساسیت بالای این بازی میطلبد با تمام قوا برای آن آماده شوی اما یحیی نظری جز این دارد.

در آستانه این بازی حساس منابع خبری به ایسکانیوز گفته‌اند هواداران پرسپولیس به شدت از اقدام جدید سرمربی تیمشان شاکی هستند و می‌خواهند در دقیقه 4 بازی امشب با تشویق سید جلال حسینی اعتراض خودشان را اعلام کنند. اتفاقی که اگر رخ دهد نه تنها یک شوک بزرگ در اردوی قرمزها خواهد بود بلکه فقط حاوی این پیام است که جایگاه یحیی روی نیمکت تیمش متزلزل‌تر از هر زمان دیگری شده است.

هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1142304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =