بانک کشاورزی باید با تمام توان اعتبارات بخش کشاورزی را تأمین کند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات با مسئولان دولت در خصوص تأمین نهاده‌های دامی بانک کشاورزی را مکلف کردیم با تمام توان اعتبارات بخش کشاورزی را تأمین کند.

محمدجواد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه در روند حذف ارز ترجیحی از نهاده‌های دامی دستگاه‌های دولتی اعم از گمرک، بانک کشاورزی و بانک مرکزی را مکلف کردیم موضوع را به شدت دنبال کنند و بازدیدهایی هم در حوزه تولید خواهیم داشت و جلسات منظم هفتگی با مسئولان دولت برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حذف ارز 4200 تومان شتابزده عمل شد و بایستی ابتدا زیر ساخت آن فراهم می‌شد، افزود: اکنون این مسئله اتفاق افتاده و باید مسیر را با جدیت دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

نابودی 150 هزار تن نهاده دامی با حذف ارز ترجیحی

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسات با مسئولان دولتی نحوه توزیع و نظارت بر نهاده‌های کشاورزی بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ با معاون وزیر جهاد کشاورزی مصوبات مهمی داشتیم که طی آن سازمان حمل‌ و نقل پایانه‌ها مکلف شد به طور روزانه گزارشی از روند حمل و نقل نهاده‌های دامی بنادر را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین در جلسه با معاون وزیر کشاورزی مصوب کردیم بانک کشاورزی در راستای کمک به تولید و تعیین اعتبار به تولیدکنندگان گزارشاتی را به صورت روزانه به مجلس ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مشخص کردیم بانک کشاورزی مجوز اخلال در فرآیند تأمین اعتبار برای کشاورزان را ندارد، گفت: بانک کشاورزی باید با تمام توان اعتبارات بخش کشاورزی را تأمین کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مصوبه دیگری تأکید کردیم اعتبار لازم برای تولیدکنندگان جوجه یکروزه از طریق بانک کشاورزی در نظر گرفته شود تا روند تولید با اخلال مواجه نشود.

کد خبر: 1142305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =