حلالی: عوامل زیادی در قهرمان نشدن پرسپولیس دخیل بود

مربی جدید سایپا گفت: به خاطر درخشان و سایپا به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم و در حال حاضر تلاش می‌کنم که برای این تیم مفید باشم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اسماعیل حلالی با اشاره به حضورش در کادر فنی سایپا اظهار داشت: دو هفته پیش در تماسی که آقای درخشان با من داشتند پیشنهاد کار در سایپا به من ارائه شد و من به خاطر حمیدخان و سایپا به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم و در حال حاضر تلاش می کنم که با تمام وجود برای پیشرفت این مفید باشم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان مغضوب پرسپولیس بخشیده شدند

وی با تاکید بر پیشرفت سطح فنی سایپا در هفته‌های اخیر تاکید کرد: ما درچند هفته گذشته روند کاری خوبی را طی کرده و رفته رفته پیشرفت های خوبی در شکل و نوع بازی تیم ایجاد شده و تلاش می کنیم در ادامه این مسیر را بهتر طی کرده و بتوانیم شرایط بهتری را در نتیجه گیری برای سایپا رقم بزنیم. در این چند بازی با بدشانسی هایی مثل محرومیت، مصدومیت و از دست دادن پنالتی و.... هم روبرو شده ایم وگرنه می توانستیم شرایط بهتر و نتایج مطلوب تری را کسب کنیم.

حلالی درباره وضعیت قراردادی خود با سایپا گفت: قرارداد من تا پایان فصل جاری است. پس از آن هم در تلاش هستیم در صورت ادامه همکاری، این تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تبریک به ملوان و مس در مورد صعودشان به لیگ برتر خاطرنشان کرد: برای اتفاق خوبی که برای ملوان رخ داد خوشحالم، ضمن این که مس کرمان هم جزو تیم های خوب و ریشه داری است که توانست بار دیگر به لیگ برتر صعود کند. این دو تیم استحقاق حضور در لیگ برتر را داشتند و امیدوارم با برنامه ریزی خوب سرنوشتی مثل فجر برای شان رقم نخورد.

سرمربی سابق امید پرسپولیس در مورد قهرمانی استقلال و ناکامی پرسپولیس در کسب جام در این فصل از لیگ برتر افزود: به استقلال تبریک می گویم. پرسپولیس 5 فصل متوالی قهرمان شد و خیلی ها این موضوع را به فلان وزیر و فلان مدیر نسبت دادند اما ما این افکار را نداریم و ضمن تبریک به حریف تلاش می کنیم در فصل بعد این موضوع را جبران کنیم. در این فصل عوامل زیادی در قهرمان نشدن پرسپولیس دخیل بود، از عوامل فنی و درونی و خودزنی ها گرفته تا ضرباتی که از بیرون به پرسپولیس زدند. در نهایت تمامی این عوامل دست به دست هم داد تا پرسپولیس پس از 5 فصل متوالی قهرمانی، در فصل جاری دستش از جام کوتاه بماند.

حلالی گفت: این در حالی است که شاید بحث ماجرای گل گهر و امتیازاتی که آن اتفاق به رقبا داده شد هم در بحث روحی و روانی برای تیم ها تاثیرگذار بود و به رقبا کمک کرد تا شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشند. با این حال پرسپولیس می تواند در فصل آینده جبران مافات کرده و شرایط و نتایج بهتری را رقم بزند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1142344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =