پرداخت مطالبات گندم‌کاران از دوشنبه

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت و دستگاه‌های متولی قرارداده‌اند از فردا پرداخت شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز  محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار، گفت: با توجه به اهمیت خرید نهاده‌های کشاورزی پس از کشت گندم خصوصا در مناطق جنوبی کشور در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار مکاتباتی با مسئولین اجرایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

ذخیره گندم جهان فقط ۱۰ هفته کفاف می‌دهد

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت و دستگاه‌های متولی قرارداده‌اند از فردا پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان باعث می‌شود تا آنها بتوانند هرچه سریع‌تر اراضی خود را آماده کشت جدید کنند، ادامه داد: تاخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران با توجه به استراتژیک بودن این محصول می‌تواند میزان برداشت در سال آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع:‌ خانه ملت

انتهای پیام/

کد خبر: 1142346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =