نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی با حضور طهرانچی آغاز به کار کرد

نخستین رویداد ملی «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نمایشگاه اولین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس این دانشگاه، صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان، دبیران برنامه‌های علمی واحدهای دانشگاهی، مدیران و مسئولان دانشگاهی، سرمایه گذاران، صاحبان صنایع، کسب و کار و تولیدکنندگان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

رویداد «عصر امید» با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) ، سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد است. 

تمامی دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در ۸ محور کشاورزی و صنایع غذایی تبدیلی، دارو، تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، محصولات شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات فناورانه، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، فناوری آب و محیط زیست و نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط ارائه و معرفی می شود.

رویداد ملی «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی ، به دنبال فراهم سازی بستری برای تولیدات دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی جوانان است. در این رویداد، جوانان دانشگاهی از سراسر کشور توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

همچنین در حاشیه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف افزودن به غنای معنوی رویداد، پویش ملی «اهدای خون، اهدای زندگی» با همت اداره کل امور خیرین و توسعه وقف معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری سازمان انتقال خون ایران برگزار می شود. 

لازم به ذکر است رویداد «عصر امید» از این پس به صورت سالانه برگزار خواهد شد که سال اول آن به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1142357

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =