حضور ۲۰ صندوق سرمایه‌گذاری با سرمایه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در رویداد «عصر امید»

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲۰ صندوق سرمایه‌گذاری با حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه در رویداد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در افتتاحیه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت چهل سالگی این دانشگاه، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: رویداد عصر امید، بزرگترین رویداد ملی دوران حاضر است.

وی با بیان این که دانشگاه آزاد محصول ۴۰ سال تلاش مدیران انقلاب اسلامی است، افزود: دانشگاه آزاد در منطقه غرب آسیا بی‌نظیر است؛ چرا که این دانشگاه ۳۰ هزار عضو هئیت علمی فعال دارد که با فناوری و تولید محصول آشنا هستند.

دهقانی بیان کرد: ۶ میلیون نفر فارغ‌التحصیل از این دانشگاه و یک میلیون دانشجویی که هدفمند این دانشگاه را انتخاب کرد از جمله دستاوردهای دانشگاه آزاد است. دانشجویان دانشگاه آزاد ترجیح داده‌اند در رشته‌ای درس بخوانند که مورد علاقه‌شان است، در حالیکه دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، رشته خود را بر اساس رتبه‌شان انتخاب می‌کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تصریح بر این که دانشگاه آزاد دارای استادانی است که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را تشکیل داده‌اند، یادآور شد: امروز و در این نمایشگاه در خدمت هزار آزمایشگاه و کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که نمی‌توانستند تجهیزات خود را همراهشان بیاورند؛ اما فهرست تجهیزات خود را آورده‌اند تا بتوانند همکاری خود را گسترش دهند.

وی افزود: دانشگاه آزاد قصد دارد هر چه در اختیار دارد برای کسب‌وکارها به خدمت بگیرد. در این راستا، هزار ایده که بر اساس نیاز شکل گرفته، امروز در اینجا حضور دارند.

دهقانی با تاکید بر این که هزار شرکت فناور و خلاق در این رویداد شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: ۲۰ صندوق سرمایه‌گذاری با حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه در رویداد حضور دارند. چرا که دانشگاه تعهد کرده است که در دوران پسا ۴۰ سالگی خود در مسیر توسعه کسب و کار قدم بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142363

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =