پیش بینی بازار طلا در آینده/ حباب سکه چقدر است؟

هر سکه امامی یک میلیون و ۴۴٩ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴٨۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ٨٣۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٣١٨ هزار تومان حباب دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در بعدازظهر دومین روز معاملاتی هفته در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و در آخرین لحظات با نرخ ١٨۵٣ دلار و ٩٩ ثبت شده، بازار طلا تحت تاثیر شرایط در بازار ارز، افزایش انواع سکه را تجربه می‌کند.  

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه، طلا و دلار یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۴ میلیون و ٧٠٢ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۵٣١ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ١٧٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ١١۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۷ میلیون و ٩٩۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ١٢٠ هزار تومان داشته است. 

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ١۵٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ٢٠ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ١٣٠ هزار تومان داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٩۵٢ هزار تومان و با ٨۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨٧٢ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟ 

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۴٩ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴٨۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ٨٣۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٣١٨ هزار تومان حباب دارد.

در همین رابطه نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، درباره وضعیت اخیر بازار طلا و سکه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: به ‌دنبال روند افرایشی در بازار اونس جهانی تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی در سطح منطقه و دنیا و همچنین نوسانات صعودی و التهاب در بازار ارز، قیمت انواع سکه به نسبت روز پایانی هفته گذشته، نوسانات افزایشی داشته و در نتیجه این افزایش قیمت‌ها، تقاضا و حجم معاملات نیز کاهش یافته است. 

وی در اینباره افزود: روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از دو هفته گذشته آغاز شده بود و همگام با آن شاهد شدت گرفتن تقاضا بودیم، اما از نیمه هفته گذشته تاکنون با ادامه افزایش قیمت، تقاضا کاهش یافته است. به‌طور کلی می‌توان گفت در حال حاضر تحت تاثیر التهابات و نوسانات بازار ارز، قیمت‌ها به اوج خود رسیده و با در نظر داشتن نوسانات اندک اونس جهانی و کاهش حجم معاملات، پیش بینی می‌شود قیمت‌ها بیش از این افزایش پیدا نکند. به علاوه اینکه اگر شاهد کنترل و ثبات نرخ دلار باشیم، کاهش قیمت را نیز در بازار طلا و سکه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =