قرعه کشی ۴ میلیون متقاضی خودرو دوشنبه انجام می‌شود

قرعه کشی ۴ میلیون متقاضی خودرو در سامانه یکپارچه، فردا دوشنبه ۹ خرداد، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نخستین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف سازی فرآیند فروش خودرو به متقاضیان تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ۲۷ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان قرعه‌کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو مشخص شد

 
 بنابراین گزارش؛ در مهلت ثبت نام یک هفته ای، ۴ میلیون نفر، اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کردند که پس از پایش اطلاعات از روز شنبه ۷ خرداد ماه؛ قرعه کشی از متقاضیان فردا ۹ خرداد انجام می‌شود. 
 
همچنین با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل از سوی خودروسازان بزرگ کشور در اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۸ نوع خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شده است. 
 
به گفته مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت روند پایدار تولید خودرو ادامه دارد و از خرداد ماه با روند عبور مستقیم خودرو یعنی تولید خودروی کامل روند مداومی را به خود خواهد گرفت و براین اساس تنوع و تعداد بیشتری عرضه خواهیم داشت، بنابراین متقاضیانی که به هر دلیلی در این دوره ثبت نام نکردند در اعلام‌های بعدی می‌توانند ثبت نام کنند، همچنین باتوجه به میزان عرضه بالا، یکپارچه و متنوع خودرو، شانس متقاضیان در این دوره چندین برابر شده است. 
 
گفتنی است: ۵۰ درصد ظرفیت سامانه تخصیص یکپارچه به طرح طرح خانواده و جوانی جمعیت اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

کد خبر: 1142377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =