دکتر طهرانچی: گام دوم دانشگاه، گام تغییر مسیر و نگاه نو است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گام دوم را به نام دوره «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرده‌ایم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاحیه رویداد ملی «عصر امید» با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این مراسم، ضمن همدردی با خانواده جان باختگان حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان این ضایعه دردناک را به مردم غیور و شریف ایران تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که چهل سالگی دانشگاه آزاد اسلامی را با نگاه گام دومی قدر می‌نهیم و آغاز می‌کنیم، اظهار داشت: هر سازمان و نهادی در آستانه چهل سالگی فعالیت خود دو مسیر پیش رو دارد؛ مسیر نخست مسیر زینت و تفاخر است که برای بزرگداشت چهل سالگی خود نمایشگاهی برپا می‌کند و مسیر دوم، مسیر گام دومی و نگاه نو است که این مسیر برعهده جوانان و نیروهای تازه نفس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرموده‌اند که هزاران واحد دانشگاهی و میلیون‌ها تحصیلکرده، ثمره گام اول انقلاب اسلامی هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بی شک در این مقوله بسیار مؤثر واقع شده؛ چرا که دارای بیش از یک میلیون دانشجو و شش میلیون دانش‌آموخته است. دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از مردم و برای مردم است.

دکتر طهرانچی با تأکید بر اینکه گام دوم گام زینت و تفاخر نیست، تصریح کرد: گام دوم، گام تغییر مسیر و نگاه نو است. گامی است که دانشگاه، ارتباط خود را با اجتماع بسیار گسترده‌تر کرده است و آنچه را که مردم می‌خواهند و مطالبه می‌کنند، دنبال و پیگیری می‌کند. آمار شرکت‌کنندگان در کنکور بیانگر این است که مردم دیگر به دنبال اخذ مدرک تحصیلی نیستند، بلکه می‌خواهند با ایجاد اشتغال و کارآفرینی، آینده فرزندانشان تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید بسترساز اشتغال دانش بنیان باشد و مطابق با زیست بوم حرکت کند. این اتفاقی است که در دانشگاه آزاد اسلامی در حال رخ دادن است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: خدا را شاکرم که با همکاری مدیران شایسته، اعضای هیأت علمی برجسته، کارکنان دلسوز و دانشجویان امیدوار، گام دوم را به نام دوره «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرده‌ایم. برگزاری رویداد ملی «عصر امید» نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد اسلامی گام دوم خود را به گونه‌ای دیگر برداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =