دبیرخانه پایش آزاد در استان سمنان تشکیل می‌شود

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تشکیل دبیرخانه پایش آزاد در استان سمنان گفت: در استان سمنان هم با همین هدف و ظرفیت آمایش استان دبیرخانه را تشکیل دادیم تا بتوانیم برنامه کویر را به طور خاص پیگیری کنیم و این برنامه از برنامه هایی است که در آینده نزدیک توفیقات زیادی را حاصل خواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی‌اکبری در حاشیه بازدید از غرفه دبیرخانه برنامه علمی پایش آزاد و برنامه علمی کویر استان سمنان در رویداد ملی عصر امید ضمن تشریح توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد « عصر امید»، اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه عصر امید، ظرفیتی برای عرضه و نمایش توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف طی ۴۰ سال اخیر است و  ما هم مفتخر به حضور و شرکت در حوزه دبیرخانه پایش آزاد هستیم تا گوشه‌ای از توانمندی این دبیرخانه را به نمایش بگذاریم .

وی ادامه داد: تلاش ما در چند سال گذشته این بود که دبیرخانه برنامه علمی، پایان نامه و رساله دکترا را هدفمندسازی کند از این رو به سراغ صنعت و جامعه رفتیم تا چالش های مورد نیاز صنعت را شناسایی و طبق الگوی مشخص به پایان نامه و رساله تبدیل کردیم . 

علی اکبری با اشاره به ثبت اطلاعات در سامانه پژوهشیار خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان می‌توانند با رجوع به این سامانه عناوین زمینه های پژوهشی برنامه های علمی را مشاهده و به صورت هدفمند انتخاب کنند. 

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری تشکیل دبیرخانه‌های برنامه علمی پایش آزاد در  دانشگاه واحد سمنان اظهار کرد:  دبیرخانه های استانی نیز با تشکیل شورای دانشی در راستای اهداف دستورالعمل پایش راه اندازی شدند.
وی افزود: در این راستا دبیرخانه‌ها موظفند روند تصویب پروپوزال و تطابق آن با چالش هایی که صنعت و جامعه در برنامه های علمی معرفی کرده اند را پیگیری کنند.

علی‌اکبری با اشاره به تشکیل دبیرخانه پایش آزاد در استان سمنان گفت: در استان سمنان هم با همین هدف و ظرفیت آمایش استان دبیرخانه را تشکیل دادیم تا بتوانیم برنامه کویر را به طور خاص پیگیری کنیم و این برنامه از برنامه هایی است که در آینده نزدیک توفیقات زیادی را حاصل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این دبیرخانه و اجرای این طرح در استان این است که چالش ها و مزیت هایی که در کویر وجود دارد به عنوان پایان‌نامه و رساله برگزیده شود و بعدها به‌عنوان سند راهبردی و گزارش‌ به حوزه‌هایی که به این مسئله مرتبط هستند ارائه شود.

 مصلای تهران از هشتم تا یازدهم خرداد ۱۴۰۱ میزبان دانشگاه آزاد برای برگزاری رویداد «عصر امید» است . ۵۰ ایده، شرکت و هسته از استان سمنان به رقابت نهایی عصر امید راه یافتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1142412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =