سهولت دسترسی به خدمات درمان از طریق  بیمارستان مجازی فرهیختگان

نماینده استارتاپ و مدیرعامل شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی تیدامد پارس در رابطه با ایده «بیمارستان مجازی فرهیختگان» گفت: بیمارستان مجازی تا حد زیادی نیازهای مردم را برای دسترسی هرچه بهتر به خدمات درمانی سهولت بخشیده و ایجاد این طرح می تواند بسیاری از مشکلات بیماران را در شرایط بحرانی مرتفع سازد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی رستمی چگنی، نماینده این استارتاپ و مدیرعامل شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی تیدامد پارس در رابطه با ایده"بیمارستان مجازی فرهیختگان" گفت: در این استارتاپ، ایده بیمارستان مجازی، ساخت اپلیکیشن و معرفی سامانه برای کلیه بیمارستان‌های خصوصی و دولتی در سطح کشور ارائه شده است تا با اجرای آن خدمت بزرگی در ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی و رفاه حال بیماران و مردم کشور عزیزمان ایران صورت گیرد.
 رستمی در تشریح بیشتر ایده ارائه شده در این جشنواره گفت: بیمارستان مجازی تا حد زیادی نیازهای مردم را برای دسترسی هرچه بهتر به خدمات درمانی سهولت بخشیده و ایجاد این طرح می تواند بسیاری از مشکلات بیماران را در شرایط بحرانی مرتفع سازد. بیمارستان مجازی می تواند با ساخت یک اپلیکیشن و سامانه پشتیبانی خدمات درمانی خود را در هر لحظه و هر جا از طریق تلفن همراه برای کاربران ارائه کند.

اپلیکشین مربوطه می تواند دسترسی کاربر را به پزشک مربوطه، تشکیل پرونده، نوبت دهی بیماران و ویزیت های دوره ای بیماران را فراهم سازد. همچنین در این طرح فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پزشکی امکان پذیر است.
وی به متمایز بودن رویداد عصر امید در مقایسه با سایر جشنواره‌های برگزار شده در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: این رویداد پر اهمیت است زیرا این جشنوراه‌ها کمک شایانی در ایجاد رونق گرفتن کسب و کارهای دانش بنیانی از سطح دانشگاه‌ها، ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال‌زایی، کارآفرینی، ایجاد نوآوری و خلاقیت در کسب و کار توسط دانشجویان و دانش آموختگان کشور است.
رستمی تصریح کرد: از مخاطبان این رویداد و صاحبان طرح‌ها و ایده‌ها، انتظار می‌رود، با ذهنی باز و آگاه به تمامی مشکلات کشور و و نیازهای مردم توجه داشته باشند و سعی کنند از طرح‌های زیر ساختی و کاربردی حمایت ویژه داشته باشند.
به گفته این صاحب ایده، کشور در حال حاضر به زیرساخت نیازمند است و خیلی از طرح‌های ارائه شده درسطح ملی می‌تواند خیلی از مشکلات را برای افراد جامعه مرتفع سازد.

رستمی در رابطه با حمایت معنوی این استارتاپ از سوی شرکت تیدامد پارس، گفت: شرکت تیدامد پارس با بیش از ۱۰ سال سابقه تولید و تامین تجهیزات پزشکی در کشور در راستای سال حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در صدد است خدمت ارزشمندی در حوزه تولید و خدمات کشور ارائه کرده و گام بلندی در حوزه درمان و رفاه حال مردم بردارد.

تیم ایده و استارتاپ"بیمارستان مجازی فرهیختگان" متشکل از علی رستمی چگنی مدیرعامل شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی تیدامد پارس، احسانه نژاد محمد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، نیما عزیزی دانشجوی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک دراین رویداد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه طرح و ایده  شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142444

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =