توقیف ۱۲۵۳ خودرو به علت دور دور

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۷۸ اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: ۱۲۵۳ خودرو که اقدام به دور و مزاحمت برای نوامیس می کردند هم توقیف شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران، افزود: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، گردن‌کشان، مزاحمین نوامیس در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت انضباط جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش و مراکز ترویج‌دهنده فرهنگ غربی و قمارخانه‌ها در دستور کار جدی پلیس پایتخت است، گفت: ۶۳ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار و عاملان تخریب و شرارت و ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: همچنین ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که علاوه بر شرارت، اقدام به توزیع مشروبات الکلی و ۴۸ شرور که اقدام به فروش مواد مخدر و داروهای روانگردان می‌کردند هم در مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح اقتدار، ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس دستگیر شده‌اند، گفت: به طور کلی ۲۷۸ نفر از اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح سرد و گرم غیرمجاز، فروشندگان و نگهداران مهمات، گردانندگان مراکز قمار و … دستگیر شدند.

رحیمی بیان کرد: از این افراد ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ شبه سلاح و ۱۲۳۸ عدد انواع فشنگ جنگی، ۵۶ قبضه سلاح سرد و ۱۰۳۸ لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هفت دستگاه خودرو و موتور از این افراد توقیف شده است، گفت: ۱۲۵۳ خودرو به علت مزاحمت و «دور دور» توقیف شده است.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس امنیت عمومی پایتخت ۱۳۰ عملیات پلیسی در این طرح انجام داده است، گفت: ۴۹ واحد صنفی مرتبط با توزیع مواد مخدر که پاتوق اراذل و اوباش و محلی برای شرارت بودند هم شناسایی و پلمپ شدند.

کد خبر: 1142462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =