انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران به امضای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و   مدیرعامل مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران رسید.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران به امضای  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و  مصطفی وحیدزاده مدیرعامل مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه که در حاشیه بازدید دکتر وحیدزاده از نمایشگاه رویداد «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید، استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر است.

براساس این تفاهم نامه؛ دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بهره مندی از پتانسیل های طرفین،  ارائه خدمات مشاوره ای و انجام مطالعات پژوهشی و اجرایی در خصوص پروژه های در حال احداث و آتی،  انجام پروژهای تحقیقاتی و پژوهشی برای  صنعتی سازی آن و بکارگیری اساتید و دانشجویان نخبه بعد از پایش در کمیته راهبردی مشترک،  انجام امور مربوط به لایسنس بین المللی برای دستاوردهای علمی و عملی مشترک،  برگزاری سمینار، کارگاه و همایش های علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان و... همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1142471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =