آخرین وضعیت اهدای جام طلایی به استقلال

معاون اجرایی باشگاه استقلال توضیحاتی رادر خصوص موضوعات مختلف این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال امشب در حالی برگزار می‌شود که تعداد زیادی از پیشکسوتان این تیم از سوی باشگاه برای حضور در ورزشگاه آزادی دعوت شده‌اند.

با اعلام سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال، با تلاش کمیته پیشکسوتان این باشگاه حدود ۲۵۰ نفر از پیشکسوتان تیم آبی پایتخت به این جشن دعوت شده‌اند و قرار است همه آن‌ها ابتدا در محلی کنار هم جمع و سپس به صورت دسته جمعی وارد ورزشگاه شوند. در مورد پیشکسوتان مرحوم شده مانند ناصر حجازی یا منصور پورحیدری نیز باشگاه استقلال تلاش کرده تا فردی از خانواده آن‌ها در این جشن حضور داشته باشد. ضمن اینکه تمام مدیرعاملان و اعضای هیات مدیره آبی پوشان در ادوار گذشته نیز به بازی امشب مقابل نفت مسجد سلیمان دعوت شده‌اند و تمام جایگاه وی آی پی ورزشگاه آزادی در اختیار مهمانان استقلال قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی باشگاه استقلال همچنین در خصوص دریافت جام طلایی در صورت حفظ شکست ناپذیری تیم در بازی امشب اعلام کرد؛ این باشگاه درخواست خودش را به سازمان لیگ به صورت کتبی اعلام کرده اما چون این موضوع در آیین نامه پیش بینی نشده و در فوتبال ایران نیز این اتفاق نیفتاده، آن‌ها درخواست داشتند که در هیات رئیسه سازمان لیگ بررسی شود. فتاحی خاطرنشان کرد که این امکان وجود داشت موضوع در هیات رئیسه بررسی شود و سازمان لیگ هم قول داده پس از اتمام لیگ در این خصوص جلسه‌ای داشته باشد و پس از بررسی‌های لازم، در صورت امکان این کار را انجام بدهد.

فتاحی در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه تهران ورزشی در خصوص وضعیت قراردادها به خصوص تمدید قرارداد گابریل پین یا سیلوا عنوان کرد: هواداران نگران مسائل نقل و انتقالاتی نباشند. بخش فنی ما کارش را انجام می‌دهد. نقل و انتقالات زیر نظر مصطفی آجورلو انجام می‌شود. اگر سرمربی صلاح بدهد بازیکنی جذب شود این کار انجام خواهد شد.

وی در خصوص نامه باشگاه استقلال به شبکه ۳ برای عدم پخش جشن قهرمانی گفت: این تصمیم دیروز گرفته شد. موضوع حق پخش برای همه باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است. متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد. بخش اعظم درآمدزایی باشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود و فشار این مساله روی مدیریت ایجاد می‌شود. درحال رایزنی هستیم و به احترام هواداران اگر نیاز باشد تعامل می‌کنیم. اما توقعمان از مسئولین صداوسیما این است که حق فوتبال را ببینند. این کار را برای هواداران می‌کنیم که بتوانیم سال آینده تیم بهتری ببندیم. این مساله به همه باشگاه‌ها و پیشرفت فوتبالمان کمک می‌کند. در حال رایزنی هستیم و هواداران نگران نباشند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به مشکل زمین تمرین برای این تیم اظهار داشت: خداراشکر از اول امسال زمین ورزشگاه انقلاب ترمیم شد و در اختیار ما قرار گرفت. چمن خیلی خوبی دارد. بعد از سال‌ها کمپ مرحوم حجازی خاکبرداری و چمن آن به صورت مکانیزه و در بستر شنی کاشته شد. چمن ۲۰روزی است سبز شده و ان‌شاالله تا یک ماه آینده رختکن وسکوها به بهره برداری می‌رسد. به غیر از این، در ورزشگاه امام رضا(ع) هم چمن مصنوعی جمع آوری و چمن طبیعی در آن نصب خواهد شد.

کد خبر: 1142474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =