شوک به اردوی تیم نفتی قبل از بازی با استقلال

سه بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان جدایی خودشان را از این تیم اعلام کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از حواشی دیدار هفته گذشته نفت مسجد سلیمان که منجر به سیلی خوردن مسعود پورمحمد از سرپرست این تیم شد، او جدایی خودش را با انتشار متن زیر اعلام کرد:

"سلام و عرض ادب خدمت تمامی مردم خوب و غیور دیار مسجد سلیمان

بعد از گذشت ۱۵ سال از حضور من در سطح اول فوتبال ایران و تیم‌های مختلف کشور همچون ملوان، پاس، پارس جنوبی و ..که همگی این تیم ها از هوادارن متعصب و با غیرتی بر خوردار بودند، برای بنده همیشه تیم نفت مسجد سلیمان حسابش از بقیه تیم ها جدا بود. چرا؟ چون با این تیم زندگی کردم، اشک ریختم، خندیدم و … با شما هوادارها که هیج چیزی جز خوبی و مردانگی و حمایت از بنده چه در سال صعود به لیگ برتر و چه امسال که متاسفانه بنا به دلایل متعدد فقط توانستیم جشن بقا بگیریم، ندیدم.

مطمئنا حق شما خیلی بیشتر از این‌هاست که فقط با ماندن تیم در لیگ برتر خوشحال شوید. در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود همواره سعی کردم اخلاق مدار باشم و هیچ حاشیه و درگیری برای خود و هم‌تیمی‌هایم ایجاد نکنم که خداراشکر تا به اینجای کار توانستم در پیشگاه خداوند و جامعه فوتبال سربلند باشم.

بعد از صعود به لیگ برتر علیرغم میل باطنی خود نتوانستم در تیم حضور داشته باشم و روزی که از این شهر رفتم با خودم گفتم که من باید با شما در لیگ برتر هم خاطرات و اتفاقات خوب را رقم بزنم. زمانی که ابتدای فصل از تیم محبوبم به بنده پیشنهاد داده شده، با وجود مبالغ بالاتری که از تیم‌های دیگر (باسند و مدرک عرض می‌کنم) وبه قیمت دوری از خانواده و خیلی مشکلات، دیگر بدون هیچ درنگی پاسخ مثبت دادم و دوباره به تیم خودم برگشتم.

با تمام توان، وجودم رابرای تیم، زمانیکه بازی کردم گذاشتم و در روزهایی که نبودم دعا کردم. هیچ منتی هم نیست چون این نانی که بر سر سفره خانواده ام می‌برم باید حلال باشد. خیلی حرف‌ها در دل من هست. خیلی... فقط و فقط به احترام تیم نفت مسجدسلیمان و هواداران واقعی این تیم سکوت اختیار می‌کنم که در این مواقع حساس و مهم خدشه‌ای به اعتبار تیم وارد نشود. در آخر تشکر ویژه‌ای دارم از تمام شما عزیزانِ دل که همیشه در قلب من جای دارید. به امید روزهای خوب و بهتر برای شهر مظلوم و ستم دیده مسجد سلیمان و تیم ریشه دار و مردمی‌اش.

یا حق

برادرکوچک شما مسعودپورمحمد"

علاوه بر پورمحمد، میلاد باقری و عماد میرجوان نیز با خروج از گروه بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان جدایی خودشان را از این تیم نشان دادند. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان امشب و در آخرین هفته لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت و با این شرایط به نظر می‌رسد این سه بازیکن تیم نفتی را دربازی امشب همراهی نخواهند کرد.

کد خبر: 1142483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بختیاری IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      جناب اقای پورمحمد اولا بیسیار خوشحاایم که نفت درلیگ برتر ابقا شد اون کسانی که باعث شدند شما سیلی بخورید خواهان بقای نفت نبودند ومتاسفانه سرپرست تیم بدون فکر اون حرکت انجام دادند قبول کن هواداران واقعی نفت تو وامثال شمارا که باعث بقای نفت شدید دوست دارن وخواهند داشت لطفا،از این تصمیم صرف نطر کنید و اینو بسپارید به هئیت مدیره نفت اونها باید به سرپرست تیم تفهیم کنند که چطور با بازیکنان تیم درشرایط مختلف برخورد کنند وممنون از اقای مهاجری که تیم را نجات داد وباید بااین مربی با تجربه وخوش اخلاق برای هدایت نفت قراردادبست بهترین را برای شما وکل اعضای تیم ارزومندم