رویداد «عصر امید» دستیابی به مرزهای دانش و فناوری را تسهیل می‌کند

سخنگوی دولت در بازدید از رویداد عصر امید گفت: شرکت‌کنندگانی که از حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در این رویداد شرکت کرده‌اند، به مرزهای دانش دست‌ یافته‌اند که محصولات خود را بر پایه علم و فناوری روز ارائه می‌دهند. 

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ضمن بازدید از نمایشگاه رویداد عصر امید در مصلای تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: توان و استعداد شگرف جوان‌های ایرانی شامل دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از هر غرفه‌ به خوبی مشاهده می‌شود. 

وی افزود: شرکت‌کنندگانی که از حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در این رویداد شرکت کرده‌اند، به مرزهای دانش دست‌ یافته‌اند که محصولات خود را بر پایه علم و فناوری روز ارائه می‌دهند. 

سخنگوی دولت در خصوص تاثیر گردهمایی سه هزار محتوا به ارتقا دانشجو و رفع چالش های کشور خاطرنشان کرد: رویداد عصر امید به شکل‌گیری شبکه‌های دانشی بین دانشگاه آزاد و این مجموعه‌های مختلف کمک می‌کند. همچنین این تجمع مشترک زمینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گزاران، حامیان، بهره‌برداران و مشتریان فراهم ساخته تا بتوانند با ظرفیت‌های عظیم این شرکت‌ها آشنا شوند و به شناخت اساسی در این مورد دست یابند. 

علی بهادری جهرمی در پایان تاکید کرد: با توجه به شعار سال، دولت برنامه‌های متعددی را در تمامی زمینه‌ها در وزارت خانه‌های مرتبط طراحی کرده‌است که برخی از آن‌ها به تصویب نهایی دولت رسیده و  بعضی دیگر نیز در حال نهایی شدن می‌باشند که ان‌شاءالله بعد از تصویب همه اقدامات با توان و سرعتی مضاعف پیش خواهد رفت.
انتهای خبر/

کد خبر: 1142493

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =