تولید دستگاه فیزیوتراپی برای افراد دارای چسبندگی یا دیسک ستون مهره

مدیرعامل شرکت پارتاک طب اسپاد گفت: محصول شرکت ما در حیطه فیزیوتراپی و مخصوص افرادی‌ است که چسبندگی یا دیسک ستون مهره دارند.

امیر حسین صفاری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره کاربردهای دستگاه فیزیوتراپی تولید شده این شرکت عنوان کرد: محصول ما در حیطه محصولات فیزیوتراپی و مخصوص افرادی‌ است که چسبندگی یا دیسک ستون مهره دارند. برای درمان این عارضه عمل جراحی توصیه می‌شود که راندمان پایینی دارد و درد ناشی از بیماری نیز پس از مدت باز می‌گردد.

وی‌ ادامه داد: یکی دیگر از درمان‌هایی که برای این عارضه پیشنهاد می‌شود فیزیوتراپی است که ترکینگ یکی از مهمترین درمان‌هایی که در این زمینه توصیه می‌شود.

صفاری با اشاره به مزیت‌های دستگاه خود گفت: دستگاه‌های موجود حجیم و گران قیمت هستند که دسترسی به آنها برای افرادی که از مراکز درمانی دور هستند، مشکل است. به همین دلیل دستگاهی طراحی کردیم که در منزل و مطب‌های کوچک در شهرستان‌ها که از مراکز استان‌ها فاصله دارند قابل استفاده بوده و افراد نیازی به عمل جراحی نداشته باشند.

این پژوهشگر افزود: ما برای این دستگاه ۳ مدل کاری و بدون محدودیت سنی طراحی کردیم. قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ابعاد محصول نیز به صورتی طراحی شده که در مکان‌های کوچک نیز به راحتی قابل استفاده باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. با توجه به میزان حاد بودن وضعیت، بیماران بعضا باید تعداد دفعات زیادی برای فیزیوتراپی به پزشک مراجعه کنند و مبالغ بالایی هزینه ویزیت بپردازند. 

وی ادامه داد: افراد در چنین شرایطی مجبورند ۶ ماه یا یک سال از خدمات فیزیوتراپی استفاده کنند، پس ترجیح می‌دهند با شرایط آسان‌تر در منزل خود از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت پارتاک طب اسپاد گفت: اخیرا بخش فیزیوتراپی گردن هم به دستگاه افزوده شده که می‌تواند با شیوه‌ای آسان‌تر از شیوه‌های موجود کنونی به درمان بیماران در این حوزه کمک کند.

خبرنگار: فاطمه سادات میراحمدی

انتهای پیام/

کد خبر: 1142505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =