هراس صهیونیست‌ها از هشدار ایران برای انتقام

پس از هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گرفتن انتقام خون شهید صیادخدایی، صهیونیست‌ها دچار وحشت شدند و به شهرک‌نشین‌های صهیونیست در خصوص سفر به ترکیه هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در پی اعتراف صهیونیست‌ها به دست داشتن در ترور شهید «حسن صیادخدایی»، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: «شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند، چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت».

بیشتر بخوانید:

چرا رژیم صهیونیستی نگران برگزاری راهپیمایی پرچم است؟

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرد، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شدیدی کرده است که جمهوری اسلامی ممکن است در پی ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران، شهروندان اسرائیلی را هدف قرار دهد.

طبق این گزارش، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در بحبوحه نگرانی از پاسخ ایران به ترور یک افسر ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته، هشدار به روز شده سفر را برای ترکیه صادر کرد.

در بیانیه شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره سفر صهیونیست‌ها به ترکیه آمده است:‌«از چند هفته پیش و حتی بیشتر از زمانیکه ایران اسرائیل را برای کشته شدن افسر سپاه پاسداران در هفته گذشته مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در دستگاه دفاعی درباره تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد».

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که هشدار سفر به ترکیه را تشدید می‌کند و تأکید کرد کرد این کشور و دیگر کشورهای هم‌ مرز با ایران، «سطح بالایی از خطر را برای اسرائیلی‌ها در این روزها به همراه دارد».

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این هشدارها به دنبال «تهدید واقعی برای اسرائیلی‌ها» در ترکیه است که البته هیچ توضیحی در این باره ندادند.

در بیانیه شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأکید شده است: «شهروندان اسرائیلی هنگام سفر به یکی از این کشورها باید هوشیار بوده و اقدامات احتیاطی لازم را رعایت کنند».

پیش از این نیز، ژیم موقت صهیونیستی از ساکنان اراضی اشغالی فلسطین خواسته از انجام سفرهای غیرضروری به امارات و بحرین خودداری کنند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سرویس‌های امنیتی این رژیم نگرانند ایران قصد داشته باشد ترور یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تلافی کند.

در حالی صهیونیست‌ها نگران انتقام ایران هستد که در پی به شهادت رسیدن شهید صیادخدایی، آمریکایی «نیویورک تایمز» از اعتراف رژیم موقت صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» در تهران خبر داده بود.

نیویورک‌تایمز در این‌باره گزارش داد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که ترور شهید صیادخدایی، کار مأموران این رژیم بود.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: «سخنگوی نخست‌وزیری اسرائیل از اظهار نظر در مورد این قتل خودداری کرد. اما به گفته یک مقام اطلاعاتی آگاه، اسرائیل به مقامات آمریکایی گزارش داده که عامل این قتل بوده است».

نیویورک تایمز همچنین افزود: «زمان برنامه‌ریزی‌ها برای هدف قرار دادن سرهنگ خدایی احتمالا حداقل به جولای ۲۰۲۱ برمی‌گردد». (جزئیات بیشتر)

سردار سلامی در ارتباط با شهادت شهید صیادخدایی گفته بود: «دشمن از قلب کاخ سفید و تل آویو او را ماه‌ها و سال‌ها، خانه به خانه و کوچه به کوچه تعقیب کرد تا در نقطه‌ای او را به شهادت برساند. عظمت این شهید به قدری است که دشمن با شهادت او خود را پیروز فرض می‌کند. شهید صیادخدایی در نگاه الهی نیز عظمت پیدا کرد و عزیز شد».

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1142510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =