انعقاد تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بین دانشگاه آزاد و مرکز آموزش مدیریت دولتی

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه آزاد در راستای افزایش توانمندی‌های دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد نیازسنجی انجام داده است و قرار است به صورت مشترک دوره‌های آموزشی برگزار و گواهی دو امضا صادر شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی منعقد شد. این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد و گسترش همکاری های مطالعاتی و آموزشی و افزایش عملکرد سازمانی به امضای دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر شهلا سهرابی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی رسید.

از جمله محورها و زمینه های همکاری تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی می توان به طراحی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و کاربردی به صورت مشترک، تولید محتوا و اشتراک محتوای الکترونیکی یا چند رسانه ای طرفین، شناسایی و استفاده از ظرفیت های اساتید در بسترهای آموزشی و مهارتی مشترک، شناسایی ظرفیت های آموزشی متناسب با زیست بوم شهرها و استانهای کشور و همچنین با متناسب با سند آمایش سرزمین و ... اشاره کرد.

شناسایی ظرفیت های الکترونیکی و فناوری جهت برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری (برخط)، همکاری در طراحی، تولید و ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز کارکنان، مدیران و نخبگان، همکاری در ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران حرفه ای، زمینه سازی جهت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها ملی و بین المللی مشترک و ... از دیگر محورها و زمینه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

شهلا سهرابی در گفت‌وگو با ایسکانیوز، برگزاری رویداد عصر امید را اقدامی شایسته در راستای ایجاد روحیه و خودباوری برای قشر دانشجو دانست و اظهار کرد: این رویداد، امید را به جامعه تزریق خواهد کرد و دستاوردهای خوبی برای صنایع مختلف دارد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی با بیان این که این رویداد ترویج‌دهنده نوآوری و خلاقیت است، افزود: خلاقیت با نوآوری همراه است و نوآوری به ارزش افزوده تبدیل خواهد شد. نکته قابل توجه این است که نوآوری نیاز به حمایت دارد.

وی با اشاره به این که رسالت مرکز آموزش مدیریت دولتی، تربیت مدیران است، گفت: این تفاهم‌نامه هم با دانشگاه آزاد در راستای تربیت مدیران منعقد شده است. مرکز آموزش مدیریت دولتی قصد دارد مدیران را مسلح به مهارت‌های حل مسئله کرده و فضایی برای توانمندسازی آن‌ها فراهم کند.

سهرابی با تصریح بر این که فعالیت‌های دانشگاه آزاد در سطح کشور، ثمربخش بوده‌اند، یادآور شد: در این راستا، از سوی دانشگاه آزاد پیشنهاد تفاهم‌نامه مطرح شد تا از تجهیزات و امکانات هر دو طرف استفاده شود تا بتوانیم بر اساس توصیه رهبری به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

رئیس مرکز آموزش مدیرت دولتی با تاکید بر این که تحول، بهره‌وری و عدالت کلید واژه‌های اصلی این حوزه هستند، یادآور شد: این موارد حاصل نخواهد شد اگر به رکن اصلی آن‌ها یعنی انسان توجه نکنیم. اگر بتوانیم در پرورش نسل جدید موفق عمل کنیم، به کلیدواژه‌ها دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =